گزارش العالم از مقر مبارزان گردان طولکرم در کرانه باختری اشغالی فلسطین+ویدئو

دوشنبه 30 مرداد 1402 - 21:35

برخلاف ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه قادر به مقابله با مبارزان فلسطینی است، اینک می بینیم که در گوشه و کنار تمام اردوگاه های فلسطینی مبارزانی ظهور می کنند که مشغله ای جز آزادی فلسطین ندارند و در این راه تا پای جان پیش می روند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم درکرانه باختری،‌ گردان طولکرم همانند گردان جنین در کرانه باختری ظهور کرد. جرقه تشکیل این گردان توسط شهید سیف ابولبده زده شد.

مبارازن فلسطینی فقط چشم به آزادی قدس و فلسطین اشغالی دوخته اند و سلاح خود را به سمت دشمن نشانه گرفته اند. مبارزان فلسطینی در سرتاسر اردوگاه های آوارگان در طول دهه ها تلاش برای احیای روند صلح هیچ نتیجه واقعی و ملموسی مشاهده نکردند.

یکی از مبارزان گردان طولکرام واقع در اردوگاه طولکرم در شمال کرانه باختری در گفتگو با خبرنگار العالم گفت: ما فقط چشم به آزادی مسجد الاقصی دوخته ایم و از سلاح های دشمن نمی هراسیم و هیچ گاه با دشمن سازش نمی کنیم حتی اگر ما را قطعه قطعه کنند.

وی افزود: رؤیای شهید سیف ابولبده تاسیس یک گردان برای مقابله با اشغالگران بود و پرچم لا اله الا الله را برافراشت. روح و جان ما امانتی از جانب خداست و هر وقت خداوند بخواهد امانتش را پس خواهد گرفت؛ اما شجاعان یک بار می میرند و بزدلان در روز هزار بار. شعار ما این است که "مقاومت کنید مرگ حق است".

این مبارز گردان طولکرم ادامه داد: ما از محبوبیت بسیاری در میان مردم اردوگاه نورشمس برخوردار هستیم. ما به یاری خداوند با امکانات اندک خود به دفاع از اردوگاه می پردازیم صهیونیست ها به مساجد ما یورش می برند و زنان و سالخوردگان و کودکان را مورد تعدی و تجاوز قرار می دهند.

هدف مقاومت در جنین و طولکرم و در سرتاسر فلسطین، حذف آخرین استعمارگر از صفحات تاریخ است.

در سایه چنددستگی گروه های فلسطینی، جوانان در اردوگاه فلسطینی رویکرد مقاومت را در پیش گرفته و به مقابله با صهیونیست ها برخاستند. اختلافات ایدئولوژیک میان این جوانان مانع از آن نشده که دوشادوش یکدیگر با دشمن صهیونیستی مبارزه کنند.

پربیننده ترین خبرها