گفت‌وگوی تلفنی ولایتی با اسماعیل هنیه و زیاد النخاله

گفت‌وگوی تلفنی ولایتی با اسماعیل هنیه و زیاد النخاله
چهارشنبه 1 شهريور 1402 - 11:52

علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در تماس تلفنی با رهبران حماس و جنبش جهاد اسلامی آخرین تحولات فلسطین را بررسی کرد.

العالم - ایران

علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل تلفنی با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت‌وگو کرد.

ولایتی از مقاومت ملت فلسطین به ویژه در کرانه باختری تمجید کرد و آن را پیروزی عزم و اراده ملت و مقاومت فلسطین خواند.

وی با اشاره به بحران دامنگیر رژیم صهیونیستی، بر موضع ثابت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین تا رسیدن به حقوق حقه خود تاکید کرد.

اسماعیل هنیه هم در این گفت وگوی تلفنی، بر ثبات و پایداری ملت فلسطین و قدرت آن برای مقابله با رژیم اشغالگر تاکید کرد.

هنیه همچنین موضع ثابت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت و مقاومت قهرمان فلسطین را ستود.

وی با اشاره به اینکه دشمن صهیونیست با تشدید جنایات خود به دنبال درهم شکستن عزم و اراده ملت فلسطین است، تاکید کرد که ملت و مقاومت فلسطین بر ادامه راه خود و تلاش برای در هم شکستن استراتژی دشمن و به شکست کشاندن طرح‌های آن تا آزادسازی سرزمین و مقدسات فلسطین مصمم است.

همچنین علی اکبر ولایتی در گفت‌گوی تلفنی با زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین آخرین تحولات میدانی فلسطین را بررسی کرد.

ولایتی در این تماس تلفنی، تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران همچنان حامی ملت و مقاومت فلسطین باقی خواهد ماند. طرفین همچنین وضعیت قدس و کرانه باختری و حملات روزانه صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی، قدس اشغالی و کرانه باختری را بررسی کردند.

النخاله گفت: مقاومت فلسطین، به هیچ عنوان در مقابله با تجاوزات صهیونیستها، کوتاهی نخواهد کرد و تهدیدهای سران رژیم صهیونیستی هم ملت و مقاومت فلسطین را نخواهد ترساند.

پربیننده ترین خبرها