حماس: تهدید به ترور، نشان از بحران در رژیم صهیونیستی است

حماس: تهدید به ترور، نشان از بحران در رژیم صهیونیستی است
پنج‌شنبه 2 شهريور 1402 - 07:45

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تهدیدات دشمن صهیونیستی علیه رهبران حماس و مقاومت در غزه و خارج از فلسطین، بیانگر بحرانی است که این رژیم در آن گرفتار شده است.

العالم ـ‌ فلسطین اشغالی

حازم قاسم در گفتگو با روزنامه "دنیا الوطن" گفت که تهدیدات تکراری دشمن صهیونیستی علیه رهبران حماس و مقاومت در غزه و خارج از فلسطین، نشان از بحرانی است که این رژیم در نتیجه تشدید عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان در کرانه باختری و گسترش دایره جغرافیایی آن از شمالی ترین بخش از کرانه باختری تا جنوبی ترین بخش آن، گرفتار شده است.

قاسم افزود: مقاومت حساب همه احتمالات را کرده و آماده است تا هرگونه تجاوز دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در غزه و خارج از آن را با قدرت پاسخ دهد.

وی خاطرنشان کرد: مقاومت با تمام توان و قدرت صهیونیست‌ها را در شمال، مرکز و امروز در جنوب آن زیر ضربات سهمگین خود قرار داده است و ارتش رژیم صهیونیستی نمی‌تواند در مقابل مقاومت و جوانان آن در کرانه باختری بایستد.

قاسم گفت: رژیم اشغالگر عملاً جنگ همه جانبه‌ای را علیه مردم ما به راه انداخته چرا که از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲۶ نفر به شهادت رسیده‌اند و این بدان معناست که این رژیم در حال انجام یک کشتار مستمر است.

وی افزود: مقاومت حساب همه احتمالات را کرده و آماده است تا هرگونه تجاوز دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در غزه و خارج از آن را با قدرت پاسخ دهد.

پس از نشست امنیتی روز سه شنبه (31 مرداد ماه) کابینه رژیم صهیونیستی، خبرهای درز کرده از لو رفتن طرح رژیم صهیونیستی برای ترور فرماندهان حماس حکایت داشت.

به گفته "نیر دفوری" خبرنگار نظامی شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی، کابینه امنیتی این رژیم در پایان جلسه خود بر هدف قرار دادن عاملان و هدایت کنندگان عملیات‌های ضدصهیونیستی در کرانه باختری تاکید کرده است.

منابعی در مقاومت فلسطین در گفتگو با العربی الجدید خاطرنشان کردند که رهبران مقاومت تهدیدات دشمن صهیونیستی به ویژه پس از تشدید عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری را جدی گرفتند. رژیم صهیونیستی مسئولیت این عملیات‌ها را متوجه رهبران حماس و جهاد اسلامی در غزه و لبنان می‌داند.

پربیننده ترین خبرها