تمدید بازداشت ماهر الاخرس از رهبران جنبش جهاد اسلامی

تمدید بازداشت ماهر الاخرس از رهبران جنبش جهاد اسلامی
پنج‌شنبه 2 شهريور 1402 - 20:27

دادگاه رژیم اشغالگر صهیونیستی  امروز پنجشنبه حکم بازداشت ماهر الاخرس از رهبران جنبش جهاد اسلامی از جنین که برای دومین روز پیاپی اعتصاب غذا کرده بود را تمدید کرد.

العالم-فلسطين

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی سحرگاه چهارشنبه گذشته ماهر الاخرس رهبر جنبش جهاد اسلامی را پس از یورش به خانه وی در شهر سیله الظهر در جنوب جنین دستگیر کردند.

به گزارش باشگاه اسرای فلسطین، دادگاه رژیم اشغالگر با ادعای تکمیل بازجویی ها تصمیم گرفت حبس اخرس را که در بازداشتگاه (الجلمه) به سر می برد، به مدت ۷ روز تمدید کند.

برخی منابع محلی گزارش دادند که نیروهای زیادی از ارتش رژیم اشغالگر با سلاح و خودروهای نظامی به شهر سیله الظهر در جنوب جنین یورش برده و خانه وی را پیش از دستگیری و بازجویی به محاصره درآوردند.

برخی منابع خانوادگی نیز گفتند: «شیخ ماهر الاخرس در لحظه دستگیری توسط نیروهای اشغالگر از منزل خود در سیله الظهر جنین در سحرگاه امروز اعتصاب غذای علنی خود را اعلام کرد.

شایان ذکر است که الاخرس اهل روستای سیله الظهر در جنوب جنین (شمال کرانه باختری) توسط نیروهای اشغالگر صهیونیست دستگیر شد وبه دلیل مخالفت با بازداشت اداری (پرونده دستگیری و اتهام محرمانه) دست به اعتصاب یک نفره زد که با 103 روز طولانی ترین اعتصاب به شمار می رود.

پربیننده ترین خبرها