سقوط یک جنگنده آمریکایی در کالیفرنیا

سقوط یک جنگنده آمریکایی در کالیفرنیا
جمعه 3 شهريور 1402 - 19:46

رسانه های آمریکایی از ساقط شدن یک فروند جنگنده ارتش این کشور در شهر «سن دیگو» در ایالت کالیفرنیا خبر دادند.

العالم - آمریکا

به گزارش روسیا الیوم به نقل از مقامات آمریکایی، یک هواپیمای نظامی این کشور پنج شنبه شب نزدیک پایگاه هواپیمایی «میرامار» که متعلق به یگان تفنگداران دریایی آمریکا در سن دیگو کالیفرنیا است، سقوط کرد.

بر اساس این گزارش، یک سخنگوی نظامی ارتش آمریکا امروز به روزنامه فاکس نیوز گفت که هواپیمای F/A-۱۸ Hornet یک سرنشین داشته و این حادثه در منطقه ای دورافتاده در شرق پایگاه میرامار اتفاق داده است.

فرماندهی پایگاه هواپیمایی میرامار نیز در بیانیه‌ای درباره این سانحه اعلام کرد: ما مطلع شدیم که حادثه برای یک جنگنده مدل F/A-۱۸ Hornet در ساعت ۱۱:۵۴ به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام در محوطه پایگاه میرامار اتفاق افتاده است. این جنگنده عضو شاخه سوم جنگنده‌های یگان تفنگداران دریایی نبود اما در پایگاه میرامار عملیات اجرا می‌کرد. محل سقوط هواپیما از اموال دولتی در شرق پایگاه هوایی بوده و هیچ نشانه‌ای از آسیب وارد شدن به اموال موجود در محل وجود ندارد.

در پایان این بیانیه بدون اشاره به جزئیات بیشتر و هویت و سرنوشت تک سرنشین هواپیمای ساقط شده آمده است: عملیات جستجو و نجات ادامه دارد و تحقیقات درباره این سانحه آغاز شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها