تاکید رئیس جمهور عراق بر تامین امکانات رفاهی زائران اربعین

تاکید رئیس جمهور عراق بر تامین امکانات رفاهی زائران اربعین
شنبه 4 شهريور 1402 - 20:56

رئیس جمهور جمهور عراق بر لزوم انجام اقدامات کاربردی و صحیح برای تامین وسایل و امکانات رفاهی زائران اربعین و همچنین ساکنان شهر کربلا تاکید کرد.

العالم - عراق

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری عراق، «عبداللطیف جمال رشید» امروز در جریان سفر به شهر مقدس کربلا با ابراز خرسندی از زیارت کربلای معلا، تاکید کرد: شهر مقدس کربلا سفیران جاودانه ایثار و قهرمانی را در خود جای داده و آن حرم امام حسین (ع) است.

وی بر لزوم انجام اقدامات صحیح برای تامین همه امکانات رفاهی برای ساکنین کربلا تاکید کرد و افزود: توجه به این استان و ارتقای امکانات خدماتی و امنیتی و شناسایی نیازهای آن و برطرف شدن موانع اجرای پروژه های خدماتی آن وظیفه همگان است.

رئیس جمهور عراق صبح امروز به منظور زیارت حرم امام حسین (ع) و ابوالعباس (ع) و همچنین بررسی اقدامات انجام شده برای ارائه خدمات به زائران و امنیت برگزاری مراسم اربعین حسینی وارد شهر مقدس کربلا شد و از سوی «نصیف جاسم الخطابی» استاندار و تعدادی از مقامات محلی و نظامیان استان مورد استقبال قرار گرفت.

استاندار کربلا در نشست با رئیس‌جمهور عراق توضیحاتی درباره اقدامات انجام شده برای تامین امکانات رفاهی جهت پذیرایی از زائران اربعین و همچنین موضوعات امنیتی استان و طرح های در دست اقدام توضیحاتی ارائه داد.

پربیننده ترین خبرها