با چهره زیبای غزه ی مقاوم دربرابر محاصره آشنا شوید + فیلم 

سه شنبه 7 شهريور 1402 - 20:36

اهالی منطقه تحت محاصره غزه در جستجوی لحظاتی آرام و به دور از دغدغه ها و مشکلات این منطقه که سال هاست در محاصره رژیم اشغالگر قرار دارد، لحظاتی را با وجود تهدیدات مستمر این رژیم اسرائیل به دریا پناه می برند.

العالم - فلسطین اشغالی

با دوربین شبکه العالم همراه شوید تا با چهره زیبای ساحل غزه که اهالی این منطقه تحت محاصره خفقان آور برای رهایی از مشکلات و سختی ها به آن جا پناه می برند،‌ آشنا شوید .. جایی که سرمایه گذاران آن جا را به یک مقصد گردشگری داخلی تبدیل کرده اند تا شهروندان تحت محاصره که تحمل هزینه های سنگین سفرهای خارجی را ندارند ، به این ساحل پناه ببرند.

در امتداد ساحلی که ازجنوب باریکه غزه تا شمال آن امتداد دارد،‌ بیش از ۶۷۰ مرکز اقتصادی وجود دارد که احداث آن مبارزه ای از نوع دیگر با رژیم اشغالگر است.

سرمایه گذاران معتقدند که سرمایه گذاری در ساختن چهره ای زیبا برای ساحل غزه،‌ نوعی دیگر از مقاومت در برابر رژیم اشغالگر به شمار می رود.

در پایان سفرمان، در معروف ترین گردشگاه باریکه غزه که احداث آن به منزله به چالش کشیدن رژیم اشغالگر بود، توقف کردیم . این مرکز نزدیک پایگاه نظامی زیکیم واقع است و با این حال در جذب گردشگران موفق بوده است.

«شکری السقا» مدیر تولیدی بیانکو به شبکه خبری العالم گفت : چالش برای بیانکو در این بود که دراین طرح فعال در ساحل غزه سرمایه گذاری کرده یک گردشگاه کامل را احداث کردیم تا فرصتی برای سایر سرمایه گذاران باشد تا گردشگاه های مشابه در ساحل غزه ساخته شود و این طرح ها با وجود همه سختی ها و مشکلات احداث می شود.

پربیننده ترین خبرها