۲۶ عملیات نیروهای مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها

۲۶ عملیات نیروهای مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها
يکشنبه 12 شهريور 1402 - 10:56

نیروهای مقاومت فلسطین در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶ عملیات علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری انجام دادند که به زخمی شدن سه سرباز صهیونیستی منجر شد.

العالم - فلسطين اشغالی

مرکز آمار و اطلاعات فلسطین «معطی» اعلام کرد، نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری ۲۶ عملیات علیه صهیونیست‌ها انجام دادند

چهار مورد درگیری با شهرک نشینان، یک مورد انهدام خودروهای آنها و 12 مورد درگیری شامل پرتاب سنگ به سوی نیروهای اشغالگر و شهرک نشینان بود.

درگیری‌‌هایی بین جوانان انقلابی و نیروهای اشغالگر در دیر بزیغ و ام صفا در رام الله رخ داد که شامل پرتاب سنگ به سوی نیروهای اشغالگر بود.

دو شهرک نشین نیز در یک واکنش قهرمانانه، در جریان درگیری در قصره زخمی شدند و ساکنان نیز با شهرک نشینان در قریوت و مادما در نابلس مواجه شدند که درگیری های خشونت آمیزی از جمله پرتاب سنگ رخ داد.

در سلفیت، یک شهرک نشین زخمی شد این در حالی است که جوانان شورشی به حمله شهرک نشینان به روستا پاسخ دادند و جوانان نیز خودروهای شهرک نشینان را تخریب کردند.

عزون در قلقیلیه شاهد پرتاب مواد منفجره دست ساز و سنگ به سمت نیروهای اشغالگر اسرائیل بود. در ورودی جنوبی و العوجا در اریحا، درگیری های خشونت آمیزی بین جوانان انقلابی و نیروهای اشغالگر رخ داد که شامل پرتاب سنگ نیز می شد.

رزمندگان مقاومت در صافای الخلیل به سمت نیروهای اشغالگر آتش گشودند، در حالی که شهرک کرمی تسور طی درگیری های خشونت آمیز شاهد پرتاب سنگ های آتش زا قرار گرفت، اردوگاه العروب نیز شاهد درگیری های خشونت آمیزی میان جوانان انقلابی و نیروهای اشغالگر بود.

پربیننده ترین خبرها