العالم گزارش می دهد؛

خدمات درمانی موکب امام رضا (ع) به 17 هزار زائر حسینی درکربلا

دوشنبه 13 شهريور 1402 - 14:46

زائرانی که از نجف عازم کربلای معلی هستند، به رغم ملیت‌ها و زبان‌های مختلف از خدمات فرهنگی و بهداشتی موکب امام رضا (ع) بهره مند می شوند.

العالم - عراق

فاضل البطاط خبرنگار شبکه خبری العالم در عراق در باره خدمات رسانی درمانگاه سیار موکب امام رضا (ع) گزارش داد که فعالیت موکب امام رضا (ع) با الهام گرفتن از درس ایثار و فداکاری انقلاب امام حسین (ع) و اصول آن صورت گرفته است، اصولی که به نحو شایسته ای اسلام را زنده نگه داشته است.

احمد عماد یکی از مسئولان موکب امام رضا (ع) به خبرنگار العالم گفت: مراجعه به این موکب از تمامی ملیت ها از جمله شهروندان ایرانی، لبنان، بحرین، پاکستان، هند و حتی از کشورهای اتحادیه اروپا و خارجی های مقیم ایالات متحده آمریکا و همچنین شهروندان عراقی برای دریافت خدمات پزشکی بدین معناست که واقعه عاشورا و قیام امام حسین (ع) آنها را در موکب امام رضا (ع) گرد هم آورده و متحد کرده است.

دکتر علیزاده مسئول درمانگاه سیار موکب امام رضا (ع) که داوطلبانه به زائران اربعین خدمات درمانی ارائه می کند به خبرنگار العالم گفت: تیم پزشکی این درمانگاه سیار که دارای بخش های داخلی، قلب، دندانپزشکی، زنان و اطفال می باشد تاکنون به بیش از 17 هزار مراجعه کننده خدمات درمانی ارائه کرده است.

موکب امام رضا (ع) یکی از بزرگ ترین و مهم ترین موکب های راه اندازی شده در جاده نجف به کربلاست که بیش از هزار داوطلب از ایران و عراق در این موکب، خدمات مختلفی را به زائران پیاده روی اربعین ارائه می کنند.

پربیننده ترین خبرها