عرین الاسود: جنگ ما با اشغالگران ادامه دارد

عرین الاسود: جنگ ما با اشغالگران ادامه دارد
سه شنبه 14 شهريور 1402 - 03:47

گروه مقاومت عرین‌الاسود با صدور بیانیه‌ای ضمن تاکید بر اینکه پاسخ حمله نظامیان صهیونیست به زنان فلسطینی در الخلیل را می‌دهند، گفت که از جایی که انتظارش را ندارند به آنها ضربه خواهند زد.

العالم-فلسطین اشغالی

گروه مقاومت فلسطینی «عرین الاسود» در نابلس واقع در کرانه باختری بامداد سه‌شنبه به رژیم موقت صهیونیستی هشدار داد که انتقام حمله به بانوان در الخلیل در راه است.

عرین‌الاسود با صدور بیانیه‌ای ضمن تاکید بر اینکه پاسخ حمله نظامیان صهیونیست تروریست به زنان فلسطینی در الخلیل را می‌دهند، گفت که جنگ مقاومت با اشغالگران ادامه دارد.

به نوشته خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، این گروه با بیان اینکه قبلاً قول داده بودند انتقال حملات صهیونیست‌ها به قدس اشغالی را بگیرند و به آن نیز عمل کردند، تاکید کرد که اکنون نیز مردان،‌ شیرها و گرگ‌های الخلیل بار دیگر انتقام حمله به نوامیس‌شان را خواهند گرفت.

در این بیانیه آمده است: «کسی که در برابر توهین به مادران، خواهران، دختران و زنان آزاده ما سکوت می‌کند، از تابعیت فلسطینی ساقط است و او سزاوار زندگی در سرزمین مبارک ما نیست و جایی برای احترام به کسانی که به دین و وطن خود احترام نمی‌گذارند، نیست».

عرین‌الاسود همچنین خطاب به رژیم کودک‌کُش صهیونیستی نیز هشدار داد: «وقتی به دختران ما در بیت‌المقدس حمله کردید، پاسخ شیرهای ما آتش تند بود. اگر حجم پاسخگویی را کتمان کردید، اهمیتی به گزارش‌های رسانه‌ای نمی‌دهیم،‌ بلکه ما فقط به فکر رضایت پروردگار جهانیان از خود و جهاد خواهیم بود».

این گروه با بیان اینکه جنگ مقاومت با اشغالگران ادامه دارد، توضیح داد:‌«ما اشغال را در همه چیز از بین می‌ۤریم و به سراغ آنها خواهیم رفت. قهرمانان با ما قیام خواهند کرد، گرگ‌های تنها ما، مردم ما که تحقیر و خواری را برای پرچم‌مان نمی‌پذیرند».

در پایان این بیانیه آمده است: «ما از جایی که انتظارش را ندارید مانند همیشه به سوی شما حمله می‌کنیم و ضربات پی‌درپی خواهید خورد و در آن زمان سخنرانی کردن کارساز نیست».

پربیننده ترین خبرها