تعرض نیروهای اشغالگر به ۵ زن فلسطینی؛ گروه‌های مقاومت فلسطینی: پاسخ خواهیم داد

تعرض نیروهای اشغالگر به ۵ زن فلسطینی؛ گروه‌های مقاومت فلسطینی: پاسخ خواهیم داد
سه شنبه 14 شهريور 1402 - 10:10

گروه مقاومت «عرین الاسود» در واکنش به اقدام نیروهای صهیونیستی مبنی بر برهنه کردن ۵ زن فلسطینی طی یورش به شهر الخلیل، اعلام کرد که این رفتار شنیع را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.

العالم- فلسطین اشغالی

عرین الاسود در بیانیه‌ای اعلام کرد: انتقام زنان آزاده خلیل الرحمن را خواهیم گرفت. کسی که در مقابل اهانت به مادران، خواهران، دختران و زنان آزاده ما سکوت کند شایستگی زندگی در سرزمین مقدس ما را ندارد؛ هیچ جایی برای سازش وجود ندارد... ما حرف آخرمان را فقط با اسلحه و خون می زنیم.

این گروه فلسطینی با مورد خطاب قرار دادن رژیم اشغالگر در بیانیه خود گفت: جنگ ما با شما همچنان ادامه دارد، شما را در همه چیز برآشفته خواهیم کرد و به مصاف شما خواهیم آمد و فرزندان قهرمان مردممان هم در کنارمان خواهند بود، کسانی که به خواری و بی آبرویی ما تن نمی دهند. مثل همیشه آنچنان با شما خواهیم جنگید که انتظارش را ندارید و ضربه های پی در پی خواهید خود.

گفتنی است؛ منابع رژیم صهیونیستی اقدام نظامیان این رژیم در تعرض و آزار و اذیت پنج زن فلسطینی در شهر الخلیل را تایید کردند.

تحقیقات مشترک سازمان صهیونیستی «بتسلم» و روزنامه هاآرتص فاش کرد نظامیان این رژیم، با آزار و اذیت پنج زن فلسطینی در شهر الخلیل، آنان را وادار کردند تا لباس‌های خود را درآورند.

این ماجرا در دهم ماه گذشته میلادی رخ داده است. بر اساس این تحقیقات، سربازان رژیم صهیونیستی که یک سگ شکاری به همراه داشتند، پنج زن فلسطینی از یک خانواده را در شهر الخلیل وادار کردند عریان شوند و تهدید کردند اگر به این دستور گوش نکنند، سگ شکاری را به طرف آنان خواهند فرستاد.

پربیننده ترین خبرها