گزارش العالم؛

بزرگترین پیاده روی جهان در مسیر نجف-کربلا/ مشارکت هیئت‌های خارجی در خدمات رسانی به زائران حسینی

سه شنبه 14 شهريور 1402 - 21:11

زائران حسینی از داخل و خارج عراق به منظور گرامیداشت اربعین به پیاده‌روی خود به سمت حرم مطهر اباعبدالله در کربلای معلا ادامه می‌دهند.

العالم ـ عراق

در طول مسیر نجف اشرف تا کربلای معلا هیئت‌هایی از کشورهای مختلف برای خدمات رسانی به زائران حسینی مستقر شده اند تا خود را وقف خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) کنند.

هیئت ثارالله از لبنان و خیمه عبدالله شیرخوار از کویت و انبوهی هیئت های دیگر از جمله هیئت‌های خارجی هستند که در خدمات رسانی به زائران حسینی با عراقی ها سهیم شده اند.

"محمد ظاهر" یکی از مسئولان هیئت ثار الله لبنان به خبرنگار العالم گفت: هیئت ثارالله از ده سال پیش راه اندازی شده است؛ ما اینجا ساختمانی سه طبقه داریم که طبقه اول برای استقبال و پذیرایی از زائران است؛ در این طبقه مجالس عزای اباعبدالله الحسین برگزار می شود.

زائران از خارج از عراق از خدمات ارائه شده از سوی هیئت‌های حسینی اعم از فراهم کردن غذا و نوشیدنی و مکانی برای استراحت ابراز تشکر و قدردانی کردند.

حرکت زائران حسینی در مسیر نجف اشرف تا کربلای معلا به بزرگترین راهپیمایی در جهان بدل شده است؛ زائران برای گرامیداشت مراسم اربعین حسینی به سمت مرقد مطهر امام بزرگوار گام برمی دارند.

پربیننده ترین خبرها