گزراش العالم از تحصن خانواده های اسرای فلسطینی در مقابل مقر صلیب سرخ

سه شنبه 14 شهريور 1402 - 23:16

دهها نفر از خانواده های اسرای فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی در مقابل مقر صلیب سرخ در شهر اشغالی البیره تحصن کردند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

«ام حابس» مادر یکی از اسرای فلسطینی همچنان به تلاش های خستگی ناپذیر خود برای آزادی فرزندش که به حبس ابد محکوم شده است، ادامه می دهد.

از زمانی که حمله وحشیانه علیه اسرای فلسطینی از سوی بن گویر وزیر تندروی صهیونیستی آغاز شد، ترس و هراس سراسر وجود ام حابس را فراگرفته است.

وی تمام اخبار اسرای فلسطینی را دنبال می کند در عین حال از نبردی که اسرا قرار است در نیمه ماه جاری علیه اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی آغاز کنند، نگران است.

«ام حابس» در گفتگو با خبرنگار العالم گفت: پسر من 22 سال در زندان های اسرائیلی بسر می برد. او به حبس ابد محکوم است. با این اوضاع حال و روز من چگونه باید باشد؟

بنا به دعوت هیئت امور اسیران و نهادهای حقوق بشر ، دهها تن از خانواده های اسرای فلسطینی در حمایت از فرزندان خود و در واکنش به تصمیمات نژادپرستانه بن گویر، در برابر مقر صلیب سرخ در شهر اشغالی البیره تحصن کردند.

خانواده های اسرا از نهادهای بین‌المللی خواستند تا رژیم صهیونیستی را ملزم به اجرای قوانین بین المللی در خصوص نحوه برخورد با اسرای جنگی کنند.

واصل ابویوسف عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین به خبرنگار العالم گفت: ملت فلسطین امروز در کنار اسرا و بازداشت شدگان قهرمان ما در زندانهای اسرائیلی هستند. کمیته اضطراری عالی در زندانهای اسرائیلی امور اسرا را دنبال می کند. قرار است که در روز 14 ماه جاری اعتصاب غذای اسرا آغاز شود. تمام ملت فلسطین تاکید می کند که از اسرا در این نبرد خود برای تحقق آزادی حمایت و پشتیبانی میکنند.

پربیننده ترین خبرها