هشدار باشگاه اسیر فلسطینی درباره تشدید حملات علیه اسرا

پنج‌شنبه 2 شهريور 1402 - 09:58

باشگاه اسیر فلسطینی خواستار مقابله با اقدامات کابینه رژیم اشغالگر و تدابیر ایتامار بن گویر وزیر افراطی امنیت ملی این رژیم علیه اسرای فلسطینی شد و هشدار داد که این اقدامات ممکن است به انفجار در زندان ها منجر شود.

العالم _ فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، طبق اعلام باشگاه اسیر فلسطینی، اسیران در زندان‌های رژیم اشغالگر با تشدید تنش‌های جدید این رژیم و کابینه افراطی آن روبرو هستند، زیرا ایتامار بن گویر وزیر افراطی به اصطلاح امنیت ملی آن، به دنبال افزایش فشار بر اسیران فلسطینی داخل زندان‌هایی است که از کم ترین امکانات انسانی محرومند.

بن گویر در جلسه کابینه گفت که کابینه در نظر دارد اقداماتی سختگیرانه علیه اسیران فلسطینی در زندان انجام دهد از جمله محرومیت آنها از تماشای شبکه های تلویزیونی و نیز لغو تقسیم زندانیان بر اساس وابستگی سازمانی آنها به گونه ای که زندانیان از گروه های مختلف در یک سلول قرار گیرند.

باشگاه اسیر فلسطینی خواستار مقابله با اقدامات کابینه اشغالگر اسرائیل به ویژه اقدامات بن گویر علیه اسیران فلسطینی شده است.

این باشگاه تاکید کرده است که کابینه اشغالگر به تشدید و تحریک علیه اسیران فلسطینی ادامه می دهد و به ویژه بن گویر تلاش می کند از همه بسترها و ابزارها برای فشار بر اسیران فلسطینی و در ابهام قرار دادن سرنوشت آنان استفاده کند.

باشگاه اسیر فلسطینی هشدار داد که اقدامات درخواستی بن گویر به انفجار اوضاع در زندان ها و تشدید رویارویی منجر خواهد شد، به ویژه اینکه این اقدامات حدود یک هفته پس از بازدید بن گویر از دو زندان عوفر و النقب و سرکوب شدید اسیران فلسطینی در چند بخش مختلف زندان النقب درخواست شده است.

در همین حال فارس قدوره، رئیس کمیته اسیران فلسطینی و آزادشدگان درمورد اجرای اقدامات درخواستی بن گویر هشدار داده و تاکید کرده است که چنین اقداماتی، فقط به رویارویی اسیران فلسطینی با اشغالگران در داخل زندان منجر نخواهد شد بلکه به رویارویی ملت فلسطین از هر جناح و گروهی با اشغالگران خواهد انجامید.

در همین زمینه، رسانه های اسرائیلی با خطرناک توصیف کردن اقدامات بن گویر، پیش بینی کردند که این اقدامات باعث انفجار اوضاع در نوار غزه و کرانه باختری و چه بسا تحریک گروه های فلسطینی ساکن در جنوب لبنان شود.

پربیننده ترین خبرها