ننگ همدستی غرب با جنایتکاران صهیونیست علیه فلسطینیان

ننگ همدستی غرب با جنایتکاران صهیونیست علیه فلسطینیان
شنبه 18 شهريور 1402 - 19:34

ما عادت کرده‌ایم اتهام "عقده توطئه" یا توهم توطئه را بشنویم که معمولاً به هر فردی که در بی ‌طرفی رسانه‌های غربی در برخورد با مسائل عربی و اسلامی، به‌ویژه مسئله فلسطین تردید دارد، زده می شود تا جایی که حتی برخی از نویسندگان مسلمان و عرب‌ این اتهام را به خودی ها وارد می کنند.

العالم – کشکول

اما گزارش مستندی که اخیراً منتشر شد عکس آن را ثابت کرد و به طور مستدل نشان داد که رسانه های غربی تابع بی چون و چرای سیاست های اسرائیلی هستند.

فعالان حقوق بشر و مقامات سابق متا (فیس بوک) اخیرا در گفت و گو با شبکه الجزیره از هدف قرار دادن محتوای عربی و فلسطینی به ویژه در شبکه های اجتماعی سخن گفتند.

آنان گفتند که خبر و تصاویر شهدای نابلس در حمله نیروهای اسرائیلی در روز 26 ژوئیه 2023 به سرعت توسط فیسبوک حذف شد اما همان خبر که توسط رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان منتشر شده بود، توسط این شرکت حذف نشد.

اریک باربینگ مدیر سابق واحد سایبری رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که این رژیم از فیسبوک خواسته هر کلمه یا جمله علیه این رژیم و در مدح شهدای فلسطینی را حذف کند.

واضح است اشخاصی که معتقدند غرب در سطوح سیاسی و رسانه ای از رژیم صهیونیستی جانبداری نمی کند، چشمان خود را به روی واقعیت بسته اند. چگونه می توان حمایت رسانه ای غرب از جنایات نیروهای رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در کرانه باختری را توجیه کرد و آن را حق مشروع این رژیم برای دفاع از خود دانست اما تصاویر شهدای فلسطینی و تخریب خانه هایشان توسط مزدوران رژیم را حذف کرد؟

این در حالی است که کابینه فعلی رژیم صهیونیستی نژادپرست ترین، راستگراترین، افراطی ترین و تروریست ترین کابینه از زمان تشکیل این رژیم است که حتی از سوی قوه قضائیه همین رژیم درباره پرونده های تروریستی محکوم شده است.

به همین دلیل رسانه های غربی در تمامی جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین شریک هستند و اگر این رسانه ها نبودند، ماهیت تروریستی این رژیم و جنایاتش علیه مردم فلسطین مدتها قبل برای جهانیان افشا می شد.

رسانه‌های غربی با رژیم صهیونیستی به ‌عنوان حکومتی مقدس برخورد می‌کنند حتی اگر کودکان فلسطینی و مردم را به قتل برساند و خانه‌های فلسطینیان را بر سر ساکنانش تخریب کنند لذا سخن درباره بی طرفی رسانه‌های غربی نسبت به رژیم صهیونیستی دروغی بیش نیست که هدف از آن شستن دست‌های رژیم اسرائیل از ننگ ریختن خون فلسطینیان است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها