جنبش فلسطینی: برای جنگ با رژیم صهیونیستی در اوج آمادگی قرار داریم

جنبش فلسطینی: برای جنگ با رژیم صهیونیستی در اوج آمادگی قرار داریم
شنبه 18 شهريور 1402 - 18:46

جبهه مردمی آزادسازی فلسطین تأکید کرد که با عزم و اراده شکست‌ناپذیر، آماده آغاز جنگی است که در پاسخ به حملات شدید علیه اسرای فلسطینی در زندانهای صهیونیستی است.

العالم - فلسطین اشغالی

جبهه مردمی آزادسازی فلسطین بعد از ظهر امروز شنبه تأکید کرد که آماده مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه اسرای این کشور است.

خبرگزاری صفا به نقل از این جنبش فلسطینی گزارش داد: ما با عزم و اراده شکست‌ناپذیر، آماده آغاز جنگی هستیم که در پاسخ به حملات شدید علیه اسرا به ویژه اسرای جبهه مردمی و رهبران آن در زندانهای صهیونیستی است.

جبهه مردمی با بیان اینکه ما در اوج قله آمادگی برای این جنگ قرار داریم، از همه مردم فلسطین و مبارزان و آزادگان جهان خواست که برای پیروزی در برابر فاشیستهای زمانه و نژادپرستی صهیونیستها، به آنان کمک کنند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اخیرا خبر داد که بن گویر طرح گسترده‌ای دارد تا بتوانند زندانیان فلسطینی در بند زندانهای صهیونیستی را تحت فشار قرار دهند.

جبهه مردمی در پایان خاطر نشان کرد، اقدامات صهیونیستها و تبلیغات آن به همراه تصمیمات ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی این رژیم علیه جنبش الاسیر، با هدف فراهم کردن شرایطی صورت می‌گیرد تا بتوانند سیاست فاشیسم مبتنی بر اعدام اسرا را اجرا کنند.

کمیته عالی جنبش ملی اسرای فلسطینی دوازدهم شهریور ماه جاری اعلام کرد اسرا برای توقف تصمیمات و سیاست‌های ظالمانه رژیم صهیونیستی علیه خود و بازپس‌گیری حقوقشان از روز پنجشنبه دو هفته دیگر اعتصاب غذا خواهند کرد.

مقامات این کمیته در یک نشست مطبوعاتی مقابل مقر کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در شهر غزه خبر دادند که ماه جاری میلادی، ماهِ دو مورد از مقدس‌ترین مسائل فلسطینیان یعنی مسجدالاقصی و اسرای فلسطینی خواهد بود.

این کمیته ادامه داد: «وحدتی که جنبش اسرا طی دو سال اخیر از خود نشان داد، ضمانتی بود برای جلوگیری از تعرض به زندانیان. ما روز به روز به دنبال نهادینه کردن این وحدت هستیم و امیدواریم این یکپارچگی در تمام جبهه‌های عملیاتی فلسطینیان امتداد یابد. ما انتظار داریم با پشتیبانی‌ مردم از ما در این جنگ وحدت نمایان شود».

سازمان‌ زندان‌های رژیم صهیونیستی هم خبر داد که ۱۲۰ اسیر فلسطینی دارای محکومیت‌های سنگین و از رهبران جنبش اسرای فلسطینی را از زندان «نفحه» به بخش غربال گروهی در زندان «عوفر» منتقل کرد که تنها اسرای «بسیار خطرناک» به آنجا برده می‌شوند.

به گزارش فارس، زندان عوفر تنها زندان واقع در اراضی اشغالی ۱۹۶۷ است که برای اولین بار بعد از امضای توافق اسلو بنا شده است. در این زندان اسرای فلسطینی با محکومیت‌های سنگین، حبس ابد و سران جنبش اسرا تحت بازداشت قرار دارند.

پربیننده ترین خبرها