سردار تنگسیری: ما خواهان امنیت پایدار در منطقه هستیم

سردار تنگسیری: ما خواهان امنیت پایدار در منطقه هستیم
يکشنبه 26 شهريور 1402 - 11:25

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پیش‌قدمی آمریکا در تمامی درگیری‌ها و جنگ‌افروزی‌های دنیا، گفت: ما خواهان امنیت پایدار در کشور و منطقه هستیم و به عنوان پاسدار کشور برای دفاع از مردم جانمان را فدا خواهیم کرد.

العالم - ایران

دوره بصیرت افزایی ویژه فرزندان و خانواده شهدا نیروی دریایی سپاه برای اولین بار در سطح نیروهای مسلح در مشهد مقدس برگزار شد.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: حماسه بزرگ شهیدان نیروی دریایی سپاه نقطه عطفی در تاریخ دفاعی و حماسی انقلاب اسلامی ایران در پهنه آب های خلیج فارس است.

وی افزود: ما خواهان امنیت پایدار در کشور و منطقه هستیم و به عنوان پاسدار کشور برای دفاع از مردم جانمان را فدا خواهیم کرد.

سردار تنگسیری در جمع فرزندان معظم شهدا گفت: رویارویی دریادلان نیروی دریایی سپاه درمواجهه با استکبار جهانی در سال 66 توسط شهید نادر مهدوی و ۱۴ شهید همرزم شجاع و دلاورش که سبب غرق شدن قدرت پوشالی آمریکا در قعر آب‌های نیلگون خلیج فارس شد تنها یکی از سیلی های زده شده بر پیکر آمریکا است.

آمریکا پیشقدم تمامی درگیری ها بوده است

وی با اشاره به پیش قدمی آمریکا در تمامی درگیری ها و جنگ افروزی های دنیا افزود: این پرده های تزویر باید کنار رود و حقیقت پلید این جنایات آشکار شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز شهادت حضرت امام رضا (علیه السلام) خطاب به فرزندان شهدا گفت: این سعادت که در این روز عزیز در حرم مطهرو مضجع شریف امام رئوف هستید به برکت خون مطهر و جاودانه پدران بزرگوارتان هستید که همه شما الان میهمان این امام عظیم الشان هستید.

وی همچنان اظهار داشت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی اقتدار و بالندگی خود را که در عرصه های مختلفی همچون تکنولوژی، تجهیزات، علوم ساخت مدرن ترین شناورهای رزمی اقیانوس پیما، موشک، پهپاد، زیر سطحی و علوم دیگر را مرهون رشادت ها از جان گذشتگی ها و خون پاک و مطهر پدران شهید شما است.

وی ادامه داد: ما به خود برای پوشیدن لباس پدران شما می بالیم و پیرو خط و مشی پدران شما که لبیک به امام زمان و ولایت مطلقه فقیه است، هستیم.

پربیننده ترین خبرها