گزارش العالم از بازداشت های خودسرانه و اعتصاب غذای فلسطینیان

دوشنبه 27 شهريور 1402 - 10:29

بیش از چهل و پنج روز است که سلطان احمد خلف در زندان های رژیم صهیونیستی در اعتراض به بازداشت خودسرانه و غیر قانونی موسوم به بازداشت اداری، دست به اعتصاب غذا زده و آب و غذا نمی خورد.

العالم - فلسطین اشغالی

رایه عروق خبرنگار شبکه خبری العالم در جنین اشغالی واقع در کرانه باختری گزارش داد که پدر، مادر و همسر سلطان احمد خلف اسیر فلسطینی که اعتصاب غذا کرده است، نگرانی سلامتی او هستند.

احمد خلف که به علت بازداشت اداری، در زندان رژیم صهیونیستی به سر می برد، علاوه بر اعتصاب غذا، از فشارهای روانی و بیماری های ناشی از دستگیری های غیر قانونی و متوالی رنج می برد، هرچند خانواده اش معتقدند این شرایط بد بر روحیه مقاوم وی تأثیری نداشته است.

اشغالگران نه تنها نسبت به بیماری سلطان احمد خلف بی تفاوت هستند بلکه به عنوان یکی از مجازات های او، از ملاقات با خانواده اش هم جلوگیری می کنند. خانواده خلف شدیدا نگران هستند که بیماری های ناشی از دستگیری های مکرر او را به کام مرگ بکشاند، اعتصاب غذای بیش از 45 روز نیز ممکن وضعیت جسمی خلف را به خطر اندازد.

تعداد 1264 زندانی غیرقانونی موسوم به زندانی اداری در زندان های رژیم اشغالی به سر می برند، از ابتدای سال جاری اعتصاب غذای انفرادی علیه این بازداشت ناعادلانه افزایش یافته و نگرانی های خانواده ها برای سلامت این اسیران بیشتر شده است.

خبرنگار العالم گزارش داد: رژیم صهیونیستی حق زندگی آزادانه را از مردم فلسطین سلب کرده و آنها را به دلیل ترس از ناامنی خود در سرزمین هایی که اشغال کرده، با بازداشت های خودسرانه به زندان منتقل می کند.

رژیم غاصب صهیونیستی قانون را هر طور که بخواهد تدوین می کند و با این بهانه واهی که فرد بازداشت شده ممکن بود قصد نقض قانون را داشته است، اقدام به دستگیری فلسطینیان می کند.

پربیننده ترین خبرها