محکومیت 800 ساله اشغالگران صهیونیست برای جوان فلسطینی!

سه شنبه 28 شهريور 1402 - 21:10

خبرنگار العالم به سراغ مادری رفته است که اشغالگران دو فرزندش را به شهادت رساندند و فرزند دیگرش را به 800 سال زندان محکوم کردند.

العالم - فلسطین

حاجیه حوریه مادر چند شهید و اسیر فسطینی است، وی با وجود تحمل سختی‌های بسیار می گوید هیچ چیز با ارزش تر از وطن برایم نیست.

رژیم اشغالگر صهیونیستی نه تنها زندگی را از سعید گرفت، بلکه دو برادرش را نیز به شهادت رساند و سال گذشته نیز محمد را دوباره دستگیر کرد.

حاجیه حوریه 21 سال است که درهای زندان را می زند و به تمام زندان های سراسر سرزمین‌های اشغالی سر می زند و با وجود ممانعت از ملاقات با سعید، از خدا می خواهد که اعتصاب زندانیان صورت نگیرد زیرا برای مادر هیچ چیز سخت تر از این نیست که پسرش خود را از غذا خوردن نیز محروم کند.

خاطرات تنها دلگرمی مادران صبور است، عکس و لباس پسران شهیدش و وسایلی که از چنگ رژیم اشغالگر دور نگه داشته و هر ساعت به تماشای عکس فرزندانش می نشیند و از خداوند برای بازگشت آن ها و برای شهدایش طلب رحمت می کند.

خبرنگار شبکه العالم گفت: شاید در دنیای خارج از این دنیا به ذهن انسان خطور نکند که مردانی هستند که جان خود را برای آرمان خود فدا کنند، اما در این خانه مردانی هستند که جان خود و جان یک کشور کامل را به خاطر فلسطین، همه فلسطین فدا می کنند..

پربیننده ترین خبرها