ایستادگی گردان طولکرم در برابر نظامیان صهیونیستی و مجروح شدن یک نظامی صهیونیست

يکشنبه 2 مهر 1402 - 12:06

در جریان درگیری های مسلحانه بین رزمندگان مقاومت و نظامیان رژیم صهیونیستی که به دنبال حمله صهیونیست ها به اردوگاه نورالشمس در شهر طولکرم در کرانه باختری رخ داد، دو فلسطینی به شهادت رسیدند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم، رژیم صهیونیستی برای نابودی مقاومت فلسطین در کرانه باختری همچنان به حملات و تجاوزات خود ادامه می دهد.

این بار اردوگاه نورالشمس در شرق طولکرم هدف حمله نظامیان صهیونیستی قرار گرفت.

در میان درگیری و تیراندازی شدید، بلدوزرهای رژیم اشغالگر شروع به تخریب خیابان اصلی و زیرساخت های این اردوگاه کردند. نظامیان صهیونیستی همچنین یک خانه را هم ویران کردند؛ در این حادثه دو نفر بر اثر شدت جراحت مجروح شدند و یک نفر دیگر هم مجروح شد.

رزمندگان مقاومت در این اردوگاه با تیراندازی و پرتاب بمب های دست ساز در برابر مهاجمان ایستاده و یکی از بلدوزها را منفجر کردند. در این عملیات یک نظامی صهیونیست مجروح شد.

در نتیجه این درگیری ها، نظامیان صهیونیستی – به رغم ارسال تجهیزات کمکی از جمله یک دستگاه آمبولانس برای آنها – مجبور به عقب نشینی شدند.

گردان طولکرم وابسته به گردان قدس با انتشار بیانیه ای در این خصوص اعلام کرد که نبرد همچنان ادامه دارد و ضرباتی که امروز به دشمن صهیونیستی وارد شد، تنها نمونه کوچکی از چیزی است که مقاومت در آینده برایشان تدارک دیده است.

پربیننده ترین خبرها