در حمایت از اقدام رئیس‌جمهور ایران در سازمان ملل؛

به راه‌افتادن پویش «هرگز نمی سوزد» در فضای مجازی کشورهای عربی

سه شنبه 4 مهر 1402 - 12:47

فعالان شبکه‌های اجتماعی با راه‌اندازی پویشی با عنوان «هرگز نمی سوزد» از اقدام ابراهیم رئیسی؛ رئیس‌جمهور ایران در بالا بردن قرآن کریم در تریبون سازمان ملل تمجید کردند.

العالمداغ‌های مجازی

کاربران شبکه‌های اجتماعی کشورهای عربی با بازنشر تصاویر و فیلم‌هایی از سخنرانی ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در هفتاد و هشتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک و تاکید ایشان بر حفظ و حمایت از قرآن کریم و بالا بردن آن در تریبون سازمان ملل برای پاسخگویی به هتک حرمت مکرر به قرآن کریم واکنش نشان دادند.

فعالان فضای مجازی این اقدام آقای رئیسی را ستوده و پویشی با عنوان «هرگز نمی سوزد» در شبکه های اجتماعی راه اندازی کردند.

کاربری در فضای مجازی نوشت: من فقط می‌توانم از ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران تشکر کنم که در مجمع عمومی سازمان ملل، علی‌رغم تمایل کینه توزان و خشم سفیر کافر اسراییل قرآن را بالا برد، زنده باد هر کس که قرآن ما را بالا می برد خدایی جز او نیست .

"فاطمه" در توئیت کرد: آیاتی از قرآن توسط آقای ابراهیم رئیسی در درباره شیطان بزرگ و در برابر چشم کشورهای جهان تلاوت شد و قرآن را به عنوان قانون اساسی زندگی ما و نوری از جانب خداوند به اهل زمین معرفی کرد.

اکانت "ای ال پلاس" با دعوت کاربران فضای مجازی به شرکت در این پویش نوشت: "زمان آن فرا رسیده است که حمایت خود را از قرآن کریم به جهانیان نشان دهیم و با ضبط کلیپی از خود در حالی که یک نسخه از قران در دست دارید، در پویش هرگز نمی سوزد به ما بپیوندید. ".

پربیننده ترین خبرها