گزارش خبرنگار العالم از همایش وحدت امت اسلامی در لاهور

دوشنبه 10 مهر 1402 - 23:13

نهضت بیداری اسلامی در سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت اسلامی، همایش بزرگ علمی و مردمی با عنوان وحدت امت اسلامی در شهر لاهور برگزار کرد.

العالم – آسیا

سید جواد نقوی دبیرکل جنبش بیداری اسلامی به خبرنگار شبکه خبری العالم گفت: اجتماع امروز اهل سنت و شیعیان به برکت حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و با درایت نوه ایشان حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود که با شعار هفته وحدت اسلامی دلها را به هم پیوند داد و فرقه گرایی منفور را از بین برد و ثابت کرد که با وحدت در مقابله با دشمنان اسلام قویتر و توانمندتر هستیم.

عمران گل مفتی فرقه اهل سنت ـ بَریلْوی در شهر لاهور پاکستان نیز در گفتگو با خبرنگار العالم تصریح کرد: تروریسم دین و فرقه ای ندارد و باید با تفکر خونبار تکفیری وهابی مقابله کرد؛ این امر از طریق وحدت میان مسلمانان و دوری از تفرقه و نیز با افشای جنایات گروه‌های تروریستی تکفیری امکان‌پذیر است.

شیخ حیدر زاهدی عضو جنبش جعفری به خبرنگار العالم گفت: مبارزه با تروریسم داعش از طریق مبارزه با ایدئولوژی آنها و خشکاندن منابع مالی خارجی‌شان میسر می شود چرا که تکفیر یک طرح آمریکایی و اسرائیلی و مبتنی بر عقاید ابن تیمیه است که توسط مزدوران داخلی انجام می شود.

پربیننده ترین خبرها