سرایا القدس: شانه به شانه قسام تا پیروزی می‌جنگیم

سرایا القدس: شانه به شانه قسام تا پیروزی می‌جنگیم
شنبه 15 مهر 1402 - 10:59

سخنگوی گردان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی از ورود رزمندگان سرایا القدس در کنار رزمندگان حماس در نبرد طوفان الاقصی خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری فلسطین شهاب، پس از اینکه فرمانده گردان‌های قسام از شروع عملیات کوبنده و همه جانبه علیه اشغالگران صهیونیست خبر داد، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم وارد عمل شد.

«ابوحمزه» سخنگوی گردانهای قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: رزمندگان ما در سرایا القدس هم بخشی از این نبرد (ضدصهیونیستی) هستند و دوش به دوش برادران حماس تا پیروزی می‌جنگند.

به دنبال جنایات ادامه دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین های اشغالی، امروز رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند که فقط در عرض ۲۰ دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی شلیک شده و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

تعدادی از تکاوران مقاومت نیز با استفاده از پاراگلایدر در برخی مناطق سرزمین های اشغالی فرود آمده و با دشمن صهیونیستی درگیر شدند.

در اثر عملیات همه جانبه مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی تا این ساعت چند نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده یا زخمی شده اند.

پربیننده ترین خبرها