العاروری: «طوفان الاقصی» نبرد هلاکت دشمن است + فیلم

العاروری: «طوفان الاقصی» نبرد هلاکت دشمن است + فیلم
شنبه 15 مهر 1402 - 10:59

نائب رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با دعوت از امت اسلامی و عربی برای مشارکت در نبرد «طوفان الاقصی» تاکید کرد که این جنگ، نبرد هلاکت دشمن است.

العالم - فلسطین اشغالی

«صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در اظهاراتی گفت که نبرد طوفان الاقصی نبرد هلاکت دشمن صهیونیستی و پاسخ به جنایت‌های آن رژیم است.

وی تاکید کرد که مجاهدان غزه امروز عملیات گسترده با هدف دفاع از مسجدالاقصی و آزادی اسرا را آغاز کردند.

العاروری خاطرنشان کرد که همه ما باید وارد این نبرد شویم و نیروهای مقاومت در کرانه باختری را به طور ویژه خطاب قرار می‌دهم.

نائب رئیس جنبش حماس خاطرنشان کرد که کرانه باختری در این نبرد تعیین کننده و سرنوشت ساز است و می تواند با تمام شهرک‌های صهیونیستی وارد نبرد شود.

وی تاکید کرد که از امت اسلامی و عربی می‌خواهیم که در نبرد طوفان الاقصی مشارکت داشته باشند.

1

به دنبال جنایات ادامه دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین های اشغالی، امروز رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند که فقط در عرض ۲۰ دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی شلیک شده و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

تعدادی از تکاوران مقاومت نیز با استفاده از پاراگلایدر در برخی مناطق سرزمین های اشغالی فرود آمده و با دشمن صهیونیستی درگیر شدند.

در اثر عملیات همه جانبه مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی تا این ساعت چند نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده یا زخمی شده اند.

پربیننده ترین خبرها