هشدار مصر درباره تشدید تنش‌ها میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها

هشدار مصر درباره تشدید تنش‌ها میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها
شنبه 15 مهر 1402 - 14:08

وزارت خارجه مصر ضمن هشدار درباره تشدید تنش‌ها بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها، از طرفین درگیری خواست تا از خود خویشتنداری نشان دهند.

العالم - مصر

وزارت امور خارجه مصر با صدور بیانیه‌ای در خصوص تشدید تنش‌ها بین صهیونیست‌ها و فلسطینیان هشدار داد و از طرف‌های درگیر خواست تا خویشتنداری نشان دهند.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی ریانووستی، در این بیانیه آمده است: «جمهوری عربی مصر علیه خطر جدی تنش‌های فعلی بین فلسطینیان و اسرائیلی‌ها هشدار می‌دهد».

طبق این گزارش، قاهره در ادامه تأکید کرد که از طرف‌های فلسطینی و رژیم صهیونیستی درخواست می‌کند تا حداکثر خویشتنداری را از خود نشان دهند و غیرنظامیان را در معرض خطر قرار ندهند.

نیروهای مقاومت فلسطین، صبح امروز، اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود را با صدها موشک و راکت هدف حمله قرار دادند. این عملیات تاکنون حدود ۶ کشته و ۲۵۰ زخمی از صهیونیست‌ها برجای گذاشته که به بیمارستان‌های رژیم موقت اعزام شده‌اند.

رسانه‌های صهیونیستی بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت اسلامی حماس، از وضعیت سرزمین‌های اشغالی به «غافلگیری کامل اسرائیل» توصیف کرده و تأکید کردند که ارتش رژیم اشغالگر تاکنون چنین نبردی را تجربه نکرده است.

پربیننده ترین خبرها