الخزعلی: تنها نظاره‌گر رویدادهای فلسطین نخواهیم بود

الخزعلی: تنها نظاره‌گر رویدادهای فلسطین نخواهیم بود
شنبه 15 مهر 1402 - 14:01

دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» در عراق با بیان اینکه عملیات امروز مقاومت فلسطین باعث خوشحالی مؤمنان شد، تاکید کرد که این جنبش نه به عنوان نظاره‌گر، بلکه با آمادگی برای کمک تحولات فلسطین را دنبال می‌کند.

العالم - فلسطین اشغالی

«قیس الخزعلی» دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» در عراق، ظهر امروز (شنبه)، در ارتباط با عملیات گسترده نیروهای مقاومت در فلسطین اشغالی بیانیه صادر کرد.

دبیرکل عصائب اهل الحق اعلام کرد: «نتیجه عملیات طوفان الاقصی، نفوذ [مقاومت به اراضی اشغالی]، به اسارت درآوردن اشغالگران غاصب و همچنین حملات موشکی بی‌سابقه دلیران مقاومت اسلامی فلسطین به محل تجمع دشمن اشغالگر صهیونیست، دل ما و دل تمام مؤمنان، رزمندگان مقاومت و آزادگان سراسر این کره خاکی را از صبح امروز خنک کرد؛ اشغالگرانی که اکنون در برابر شجاعت و دلاوری‌های ملت فلسطین و مقاومت آن‌ها عاجز است».

قیس الخزعلی اضافه کرد: «زبان ما دعای پیروزی و ثابت‌قدیمی شما را زمزمه می‌کند و قلب‌هایمان با هر فشنگ، راکت یا موشکی که به رژیم اشغالگر صهیونیستی شلیک می‌کنید، در حمایت از شما می‌تپد. ما رویدادها را نه به عنوان نظاره‌گر، بلکه با آمادگی [برای کمک] از نزدیک دنبال خواهیم کرد».

نیروهای مقاومت فلسطین، صبح امروز، در عملیاتی غافلگیرانه اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو و اشدود را با هزاران موشک و راکت هدف حمله قرار دادند.

همزمان با این حمله، رزمندگان حماس به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه نفوذ کردند و چند نظامی صهیونیست را اسیر کردند و مناطقی را تحت کنترل خود درآوردند.

به دنبال این عملیات همچنین دیگر گروه‌های مقاومت حمایت کامل خود را از حماس اعلام کردند و خبر دادند شانه‌به‌شانه رزمندگان حماس خواهند جنگید.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد شمار افرادی که در شهرک‌های اطراف غزه به هلاکت رسیده‌اند، بسیار زیاد است.

بیمارستان «سوروکا» در جنوب فلسطین اشغالی اعلام کرد حدود ۸۰ مجروح به بیمارستان منتقل شده‌اند که وضعیت برخی از آن‌ها بسیار خطرناک است.

پربیننده ترین خبرها