روزنامه صهیونیستی: دهها شهرک‌نشین مفقود شده‌اند

روزنامه صهیونیستی: دهها شهرک‌نشین مفقود شده‌اند
شنبه 15 مهر 1402 - 14:49

روزنامه معاریو گزارش داد که دهها شهرک‌نشین در نزدیکی غزه مفقود شده‌اند و خبری از آن‌ها نیست.

العالم - فلسطین اشغالی

روزنامه صهیونیستی معاریو ظهر امروز (۱۵ مهر) خبر داد که طی عملیات بی سابقه نیروهای مقاومت در شهرک‌های صهیونیست‌نشین، دهها شهرک‌نشین مفقود شده‌اند.

در وبسایت این روزنامه آمده است که خبری از مفقود شدگان در دست نیست و کسی نمی‌داند که آن‌ها اسیر یا کشته شده‌اند.

همزمان الجزیره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی نوشت که درگیری‌های شدید در شهرک «سدیروت» ادامه دارد و فلسطینی‌ها توانسته‌اند مرکز پلیس این شهر را به کنترل خود در آورند و ۱۰ نیروی پلیس را به هلاکت برسانند.

شبکه ۱۲ اسرائیل نیز به نقل از سخنگوی ارتش این رژیم گفت: «شرایط سختی پیش رو داریم و فلسطینی‌ها در تمامی شهرک‌های اطراف غزه جولان می‌دهند».

اعلام مفقود شدن دهها شهرک‌نشین در حالی است ساعتی پیش رادیو ارتش رژیم صهیونیستی و شبکه ۱۲ این رژیم اعلام کردند که نیروهای مقاومت حماس در عملیات صبح امروز خود در شهرک‌های اطراف غزه حدود ۳۵ صهیونیست را به اسارت در آورده‌اند.

در همین راستا وبگاه خبری «القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) نیز تصاویری از چند اسیر اسرائیلی منتشر کرد.

فرمانده کل «کتائب القسام» ساعاتی پیش، ضمن اعلام آغاز عملیات جدیدی علیه رژیم صهیونیستی به نام «طوفان الاقصی» از موشک باران چند شهرک و شهر فلسطین اشغالی خبر داد و اعلام کرد، این عملیات در پاسخ به جنایات رژیم علیه مسجد الاقصی و مردم فلسطین شروع شده است. در این عملیات تاکنون ۲۲ صهیونیست به هلاکت رسیده‌ و ۵۴۵ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

پربیننده ترین خبرها