محمود عباس: مردم فلسطین حق دفاع از خود دارند

محمود عباس: مردم فلسطین حق دفاع از خود دارند
شنبه 15 مهر 1402 - 14:38

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همزمان با عملیات گسترده نیروهای مقاومت در اراضی اشغالی گفت مردم فلسطین در برابر اسرائیلی‌ها حق دفاع از خود دارند.

العالم - فلسطین اشغالی

«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین،‌ ظهر امروز (شنبه)، به عملیات گسترده نیروهای مقاومت در اراضی اشغالی فلسطین واکنش نشان داد.

براساس گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا)، محمود عباس ضمن صدور دستور محافظت از مردم فلسطین، گفت: «ملت فلسطین در برابر تروریسم شهرک‌نشینان و نیروهای اشغالگر حق دفاع از خود دارند».

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در عین حال دستور داد تمام نیازمندی‌های ملت فلسطین برای ثبات و پایداری در برابر اشغالگران فراهم شود.

نیروهای مقاومت فلسطین، صبح امروز، در عملیاتی غافلگیرانه اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو و اشدود را با هزاران موشک و راکت هدف حمله قرار دادند.

همزمان با این حمله، رزمندگان حماس به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه نفوذ کردند و چند نظامی صهیونیست را اسیر کردند و مناطقی را تحت کنترل خود درآوردند.

به دنبال این عملیات همچنین دیگر گروه‌های مقاومت حمایت کامل خود را از حماس اعلام کردند و خبر دادند شانه‌به‌شانه رزمندگان حماس خواهند جنگید.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد شمار افرادی که در شهرک‌های اطراف غزه به هلاکت رسیده‌اند، بسیار زیاد است.

بیمارستان «سوروکا» در جنوب فلسطین اشغالی اعلام کرد حدود ۸۰ مجروح به بیمارستان منتقل شده‌اند که وضعیت برخی از آن‌ها بسیار خطرناک است.

پربیننده ترین خبرها