حماس: صهیونیست ها ننگ پا گذاردن مقاومت بر گردن ارتش خود را فراموش نخواهند کرد

حماس: صهیونیست ها ننگ پا گذاردن مقاومت بر گردن ارتش خود را فراموش نخواهند کرد
يکشنبه 16 مهر 1402 - 17:45

سخنگوی حماس گفت: رژیم اشغالگر از طریق بمباران بی‌رویه منازل فلسطینی‌ها در نوار غزه و هدف قرار دادن خانه‌های رهبران جنبش حماس، تلاشی ناامیدانه می کند تا افکار عمومی رژیم ننگ بی‌سابقه پا گذاشتن نیروهای مقاومت بر گردن ارتش آن فراموش کند.

العالم - فلسطین اشغالی

"حازم قاسم" سخنگوی حماس در حاشیه پخش زنده عملیات طوفان الاقصی که مقاومت فلسطین از روز گذشته (شنبه) علیه اشغالگران آغاز کرد، در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری العالم گفت: تصاویر دیروز مبنی بر ورود رزمندگان فلسطین به مقر نیروهای اسرائیلی و کشاندن سربازان ارتش اشغالگر برروی زمین و بیرون راندن آنها از پایگاههای خود قدرت مقاومت و ضعف دشمن را به خوبی به تصویر کشید.

حماسوی گفت: تصاویر و صحنه های منتشر شده از نیرد نیروهای مقاومت با اشغالگران به روشنی وضعیت ارتش اشغالگر در حال فرار از دست نیروهای زبده مقاومت فلسطین را نشان داد به طوری که هیچ صهیونیست و ملت عرب این تصاویر را فراموش نخواهد کرد.

سخنگوی حماس با بیان اینکه ننگ بزرگ ارتش اسرائیل با هیچ اقدام و جنایت این رژیم از بین نمی رود و در اذهان همگان باقی می ماند، تاکید کرد: این تصاویر تا زمان برچیده شدن کامل این رژیم و پایان حضور نظامی اسرائیل در سرزمین فلسطین، در اذهان ارتش و صهیونیست های اشغالگر به یاد خواهد ماند.

پربیننده ترین خبرها