گزارش خبرنگار العالم از آخرین جزییات حملات رژیم صهیونیستی به غزه+ویدیو

گزارش خبرنگار العالم از آخرین جزییات حملات رژیم صهیونیستی به غزه+ویدیو
يکشنبه 16 مهر 1402 - 20:11

 رژیم اشغالگر اسرائیل با تضعیف روحی و روانی مردم غزه سعی در ایجاد استرس در آنها دارد و با ارسال پیام هایی از فلسطینیان خواسته فورا خانه های خود را ترک کنند.

العالم فلسطین

خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه با اشاره به اینکه مقاومت فلسطین همچنان به مبارزه خود ادامه می دهد، خاطرنشان کرد: گردان های شهید عزالدین قسام چندی پیش با انتشار گزارشی تاکید کردند که مواضع و اهداف دشمن را با 35 پهپاد انتحاری از نوع "زواری " هدف قرار گرفته اند.

غزهخبرنگار العالم با اشاره به اینکه حملات جدید رژیم اسرائیل به منازل مسکونی فلسطینیان در نوار غزه به تلافی عملیات طوفان الاقصی صورت گرفته، خاطرنشان کرد: گردان‌های قسام با انتشار روزانه یک یا دو بیانیه دستاوردهای خود در حمله به رژیم صهیونیستی را اطلاع رسانی می کنند.

وی درباره اماکن مورد هدف از سوی جنگنده های اشغالگران در غزه گفت: مکان هایی که افراد بی دفاع در آن حضور دارند همواره هدف قرار می گیرد به طوری که شمار زیادی از مردم بر اثر بمباران رژیم صهیونیستی از جمله کودکان به شهادت رسیده اند که صبح امروز از زیر آوار خارج شدند.

بر اساس این گزارش هنوز تعدادی از فلسطینیان در زیر آوار خانه های بمباران شده طی امروز قرار دارند.

وی گفت: جنگنده های رژیم صهیونیستی شهر بیت حانون را نیز هدف قرار دادند، بمباران این شهر از سوی اشغالگران همچنان ادامه دارد.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد، اشغالگران مانند سال 2021 شروع به اجرای کمربند آتش در شمال نوار غزه کردند،به گونه ای که همه جاده های بین شهر غزه و نوار غزه و راه مقاومت فلسطین را قطع کرده اند.

خبرنگار العالم با اشاره به بمباران جدید منطقه شجاعیه نیز گفت: اشغالگران اکنون دیوانه وار به اقدامات جنون آمیز دست زده اند.

آنها برای کنترل مرزها و ساختن دیوار نژادپرستی و جلوگیری از نفوذ مقاومت به داخل، به یک میلیارد دلار نیاز دارند. آنها اکنون در تلاش هستند تا نوار غزه را با کمربند آتشی از هواپیماها، تانک ها و نیروی دریایی محاصره کنند.

صهیونیست ها در تلاش هستند تونل‌های مقاومت فلسطین را برای جلوگیری از تداوم دستگیری سربازان صهیونیست و شهرک‌نشینان اسرائیلی تخریب کنند.

خبرنگار العالم گزارش داد: اشغالگران یک پهپاد مقاومت را با موشک پاتریوت در شمال سرزمین اشغالی رهگیری کردند و این اولین بار است که سلاح های مقاومت به آن منطقه می رسد و این نشان می دهد که همه اقدامات اشغالگران در چارچوب نبرد روانی در منطقه است تا جبهه داخلی فلسطین را تضعیف کنند زیرا نمی تواند زمینی به غزه حمله کنند.

برخی منابع فلسطینی گزارش دادند هواپیماهای اشغالگر بیش از 35 بار به بیت حانون در شمال نوار غزه حمله کرده و 3 تانک اسرائیلی گلوله هایی به سمت منطقه مرزی خریبه در جنوب لبنان شلیک کردند.

خبرنگار العالم با اشاره به اینکه نمی‌توان سناریوی خاصی را پیش‌بینی کرد، اما می‌توان گفت که فلسطینی‌ها امروز متحد هستند و مثل سابق نیستند، خاطرنشان کرد: تعداد زیاد اسرای اسرائیلی مصونیت شهروندان فلسطینی را به همراه خواهد داشت.

در همین حال هواپیماهای رژیم اشغالگر اسرائیل امروز یکشنبه، بسیاری از منازل و زمین های کشاورزی را در تمام مناطق نوار غزه بمباران کردند.

جنگنده‌های رژیم اشغالگر همچنین اقامتگاه شالیهات در غرب شهر غزه را هدف قرار دادند و خسارت‌های مادی جدی به آن وارد کردند، علاوه بر آن کشتی های جنگی صدها گلوله توپ به طول نوار ساحلی و هواپیماهای این رژیم مرز شرقی نوار غزه را هدف قرار دادند.

جنگنده های رژیم اشغالگر بسیاری از زمین های کشاورزی در امتداد نوار غزه را از شمال به جنوب بمباران کردند.

تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه برای دومین روز متوالی بر اساس آخرین آمار 313 شهید و 1990 مجروح از شهروندان فلسطینی برجای گذاشته است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها