هشدار هادی العامری به آمریکا: بیرق آزادی فلسطین از عراق بر می‌خیزد

هشدار هادی العامری به آمریکا: بیرق آزادی فلسطین از عراق بر می‌خیزد
دوشنبه 17 مهر 1402 - 19:23

هادی العامری، رئیس ائتلاف الفتح عراق امروز دوشنبه با تاکید بر اینکه بیرق آزادی فلسطین از عراق برخواهد خواست، گفت: در صورت مداخله آمریکا در فلسطین، لحظه ای در هدف قرار دادن مواضع آمریکایی تردید نخواهیم کرد.

العالم - عراق

العامری در جمع شیوخ و عشایر عراق گفت: پیروزی هایی که این روزها در فلسطین به دست می آیند، از عهده همه ارتش های عربی خارج است.

وی تصریح کرد که عراق امروز، حامی آرمان فلسطین است و ما هرگز از حمایت از فلسطین فروگذار نخواهیم کرد.

العامری در ادامه تأکید کرد که همه سران عرب، پشت فلسطین را خالی کرده اند و جز انقلاب اسلامی و گروه های مقاومت، کسی از مسأله فلسطین حمایت نمی کند.

وی خاطرنشان کرد که انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) نقش مهمی در حمایت از مسأله فلسطین داشته اند و ما هم با عزم و اراده خود و با حمایت امام خمینی(ره) بر رژیم بعث پیروز شده ایم.

العامری افزود: "امروز اراده ملت فلسطین، پیروز این جنگ خواهد بود و عاشقان اهل بیت علیهم السلام و مراجع، حامی آرمان فلسطین هستند. ما با افتخار اعلام می کنیم که ملت فلسطین پیروز بزرگ این جنگ است".

وی در ادامه گفت: هیچ کس فکر نمی کرد که فلسطین چنین پیروزی را بر رژیم صهیونیستی به دست آورد و سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی این گونه شکست بخورد.

العامری با تاکید بر اینکه مسأله فلسطین، مسأله همه گروه های مقاومت است، افزود: ما به عنوان شهروندان عراقی و فرزندان و وارثان انقلاب عشرین ( ۱۹۲۰ ) باید با تمام قوا از مسأله فلسطین حمایت کنیم. و باید اعلام کنیم که بیرق آزادی فلسطین از عراق برمی خیزد .. باید آماده دفاع از آرمان بر حق فلسطین باشیم.

العامری ضمن تهدید آمریکا اعلام کرد که اگر آمریکا در مسأله فلسطین مداخله کند ما لحظه ای در پاسخ دادن به این مداخله درنگ نخواهیم کرد... موضع ما در قبال مسأله قدس کاملا روشن است و ملت فلسطین، ملتی مظلوم است.

وی افزود: عشایر عراق همواره حضور پررنگی در همه مقاطع و لحظات حساس و دشوار این کشور داشته اند و مواضع حضرت آیت الله سید علی سیستانی همواره مانع بروز جنگ فرقه ای و مذهبی در عراق شده است و وقتی که گروه تروریستی داعش یک سوم عراق را اشغال کرده بود. این عشایر بودند که برای آزادسازی کشور به پا خواستند.

وی خاطرنشان کرد که اگر حمایت عشایر از فتوای مرجع عالیقدر و حمایت های جمهوری اسلامی ایران نبود نمی توانستیم این گروه تروریستی را شکست دهیم.

پربیننده ترین خبرها