دلسوزهای اسرائیل ببینند؛ قاتل خندان صهیونیست: کشته‌ها را نمی شمردم! + فیلم

دلسوزهای اسرائیل ببینند؛ قاتل خندان صهیونیست: کشته‌ها را نمی شمردم! + فیلم
سه شنبه 18 مهر 1402 - 13:43

حملات برق‌آسای جنبش حماس به سرزمین‌های اشغالی و هلاکت بیش از هزار صهیونیست، واکنش‌های مختلف را به همراه داشته است.

العالم - فلسطین اشغالی

4 روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد، عملیاتی که مقاومت اسلامی فلسطین علیه اشغالگران در مقابل اقدمات متجاوزانه آنها علیه مردم فلسطین و همچنین اقدامات آنها در مسجدالاقصی از جمله بازداشت زائران و ممانعت برای حضور در این مکان مقدس آغاز کرده است (جزئیات بیشتر).

در نتیجه این عملیات بیش از هزار صهیونیست به هلاکت رسیدند و ده‌ها تن از آنها به اسارت نیروهای مقاومت درآمدند.

در میان موج حمایت از اقدام مقاومت در راه آزادی فلسطین در‌ ایران و سایر کشورهای اسلامی، برخی از شبکه‌های معاند و معدود افرادی در شبکه‌های اجتماعی برای صهیونیست‌ها دلسوزی کردند و اقدام مقاومت برای آزادی سرزمین خود را نادرست دانستند!

خوب است، در همین راستا نگاهی کوتاه تنها به بخشی از جنایات اشغالگران داشته باشیم، سرباز صهیونیست که سال‌ها پیش در رژیم صهیونیستی حضور داشتند، از جنایت‌هایشان در منطقه طنطوره می‌گویند. کشتار طنطوره در 22 مه 1948 رخ داد که در آن حمله صدها فلسطینی قتل‌عام شدند.

اشغالگران به این شهر فلسطینی حمله کردند، این سرباز صهیونیست می گوید در حمله به این شهر همه را کشته است، نگاهی به اینکه چه کسی تسلیم شده است یا دارد فرار می کرد نمی کرد، تا جایی که تیر داشت آنها را به رگبار می‌گرفت، این سرباز اشغالگر در حالی که می خندد، این خاطره را تعریف می کند.

1

این فیلم بخشی از مستند طنطوره کاری از «آلون شوارتز» است که سال 2022 میلادی اکران شد و در آن گوشه‌ای از جنایت اشغالگران در گفتگو با کهنه سربازان آنها را نمایش می‌دهد.

رسانه های صهیونیستی در همان سال از وجود گور دسته جمعی فلسطینی های روستای طنطوره در شمال سرزمین های اشغالی خبر دادند که در سال 1948 توسط سازمان های مسلح صهیونیستی به شهادت رسیده بودند.

پربیننده ترین خبرها