فرودگاه بن گوریون به تنها راه حل  صهیونیست ها تبدیل می شود

فرودگاه بن گوریون به تنها راه حل  صهیونیست ها تبدیل می شود
سه شنبه 18 مهر 1402 - 13:19

تعداد کشته های اسرائیلی از آغاز عملیات طوفان الاقصی به هزار نفر رسید. این در حالی است که برای چهارمین روز متوالی درگیری و نبرد در شهرک‌های صهیونیست نشین میان رزمندگان مقاومت فلسطین و ارتش رژیم اشغالگر ادامه دارد. فرودگاه بن گوریون نیز صحنه خروج گسترده شهرک نشینان است.

العالم فلسطین

بار دیگر آژیر خطر در قدس اشغالی با شلیک موشک به شهرک های بیتار علیت و غوش دان به صدا درآمد ، و شرایط باریکه غزه و شهرک عسقلان در جنوب مورد اصابت موشک‌های مقاومت قرار گرفت که باعث شد آسیب‌های عمده به ساختمان‌ها وارد شود.

تل‌آویو و فرودگاه بین‌المللی بن گوریون که شاهد فرار گسترده شهرک‌نشینانی است که اعتماد خود را به رژیم اشغالگر خود از دست داده‌اند، هیچ یک از حملات مقاومت در امان نماند.

امجد شهاب نویسنده و تحلیلگر سیاسی به شبکه العالم گفت: «تجهیزات ضد موشکی با وجود هزینه بسیار بالا و با وجود ورود میلیاردها دلار از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و حمایت نامحدود وی، کار نمی کنند، از سوی دیگر، فلسطینی ها علیرغم ضعف امکانات خود ضربه محکمی به صهیونیست ها زدند که صهیونیست ها نمی توانند این ضربه را از حافظه خود پاک کنند.

رژیم اشغالگر اسرائیل در اثر حملات مقاومت شاهد یک حالت فلج کامل است و تعداد کشته شدگان نیروها و شهرک نشینان آن دو برابر و به بیش از 1000 کشته رسیده است. گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: از تشدید حملات هوایی جنگی علیه غیرنظامیان بی دفاع فلسطینی در نوار غزه، و فراخوان 3000 هزار نیروی ذخیره برای پیوستن به نبرد و جلوگیری از ورود سوخت و غذا به منظور فرونشاندن خشم فزاینده در اسرائیل خبر داد ، و مسئولیت حوادث جاری نتانیاهو رئیس کابینه رژیم اشغالگر و گروه حاکمش دانست که با تصمیمات خود سر در گم هستند.

گالانت گفت: ما باریکه غزه را به طور کامل محاصره می کنیم، بدون برق، بدون آب، بدون گاز، بدون غذا... همه چیز بسته است. ما در حال جنگ هستیم و حملات هوایی خود را تشدید می کنیم.

رژیم اشغالگر و رهبران نظامی آن از روزهای پیش برای به دست گرفتن کنترل مجدد باریکه غزه تلاش می کنند، اما به خاطر نیروهای مقاومت که از روز اول آغاز عملیات طوفان الاقصی ، درگیری های خشونت آمیز را با نیروهای اشغالگر انجام داده اند، شکست خورده اند.

رهبران رژیم اشغالگر اسرائیل در تلاش هستند تا بخشی از قدرت و عزت خود را که توسط نیروهای مقاومت پایمال شده ، بازگردانند، اما به گفته شمار زیادی از ناظران موفق نخواهند شد.

پربیننده ترین خبرها