جنبش جهاد اسلامی: محور مقاومت ارتش شکست ناپذیر را شکست داد

سه شنبه 18 مهر 1402 - 17:29

طارق سلمی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی همچنان در نوار غزه جنایات علیه زنان، کودکان و غیرنظامیان مرتکب می شود و برج ها و ساختمان های مسکونی را بمباران می کند.

العالم – فلسطین

وی افزود: رژیم صهیونیستی فکر می کند با این جنایات می تواند به بافت اجتماعی فلسطین ضربه بزند و مقاومت را از مردم جدا کند اما مردم فلسطین ثابت کردند که بخشی جداناپذیر از مقاومت فلسطین هستند.

طارق ادامه داد: رژیم صهیونیستی دچار بحران واقعی است و نمی تواند آمار واقعی کشته ها و میزان خساراتش را اعلام کرد لذا می کوشد از طریق کشتار مردم فلسطین به شهرک نشینان صهیونیست اطمینان دهد که به رغم شکست های امنیتی و نظامی اش، قادر به کنترل اوضاع است.

سلمی یادآور شد: پیام جنبش جهاد اسلامی فلسطین به ملت های عربی و اسلامی آن است که مردم فلسطین نوک پیکان دفاع از امت، معراجگاه پیامبر (ص)، مسجد الاقصی و قدس هستند لذا باید از این مردم حمایت و ماهیت پلید دشمن صهیونیستی را افشا کرد.

سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: دو پروژه در منطقه وجود دارد، پروژه صهیونیستی- آمریکایی که هدفش سلطه بر منطقه است و محور مقاومت شامل جمهوری اسلامی ایران، حزب الله لبنان و گروه های فلسطینی که در برابر آن قرار دارد. ما توانستیم در نتیجه مقاومت و توسعه آن و حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت، پروژه صهیونیستی و آمریکایی- صهیونیستی را در منطقه خنثی کنیم و ارتش شکست ناپذیر صهیونیستی را شکست دهیم.

پربیننده ترین خبرها