اقدام جسورانه خبرنگار زن العالم در بازگشت به محل دفتر شبکه پس از بمباران اشغالگران

سه شنبه 18 مهر 1402 - 21:55

«اسراء البحیصی» خبرنگار العالم در غزه با حضور در ساختمان دفتر العالم در محله الرمال در نوار غزه که امروز هدف بمباران رژیم صهیونیستی قرار گرفت، گزارشی از حجم عظیم ویرانی‌ها در این محل تهیه کرد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم همچنین با شماری از فعالان رسانه‌ای و روزنامه‌نگارانی که برای تهیه گزارش و بازتاب حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به دفاتر رسانه‌ای در محل حاضر شده بودند، گفتگو کرد.

وی در ابتدای گزارش خود گفت: تقریبا 4 فروند موشک به دفتر شبکه العالم شلیک شد و طبقه 6 و 7 و سقف ساختمان به طور کامل تخریب شده است.

اسراء البحیصی گفت: دفتر کار من به طور کامل منهدم شد و تمام مدارک و تقدریرنامه‌های من در طول 20 سال فعالیت رسانه ای از میان رفت، استودیوی شبکه که برنامه‌های اختصاصی العالم در آن ضبط می‌شد، به طور کامل تخریب شد.

«محمد ابوناموسو» یک فعال رسانه‌ای در گفتگو با خبرنگار العالم گفت که دیدن این تصاویر و ویرانی‌های عظیم ناشی از حملات صهیونیست‌ها به دفاتر رسانه‌ای، بیانگر دروغ بودن ادعاهای صهیونیست‌هاست که می گویند فقط مقرهای مقاومت و انبارهای مهمات را هدف قرار می دهند.

وی افزود: امروز آمدیم تا ببینیم آن سلاح هایی که در دفاتر رسانه ای جاسازی شده‌اند، کجا هستند؛ اثری از این سلاح‌ها نیست؛ اما در این مراکز سلاح‌ قوی‌تر و تاثیرگذارتری وجود دارد و آن سلاح قلم است که روایت صهیونیست‌ها مبنی بر اینکه در هر وجب از خاک غزه سلاح وجود دارد، را تکذیب می کند.

"اشرف شنن" یکی دیگر از روزنامه نگاران نیز به خبرنگار العالم تاکید کرد: خانه‌ام بمباران شد و من و 9 نفر از اعضای خانواده ام آواره شدیم. خانه من حدودا 200 متر از این محل فاصله دارد. با این حال بخاطر اقدامات مقاومت احساس غرور می کنم. مقاومت دشمن صهیونیستی را خوار و ذلیل و ما را سربلند کرد.

«باسل ابوحسان» هماهنگ‌کننده شبکه العالم نیز به خبرنگار العالم گفت: تصاویر ویرانی ها و حجم انبوه تخریب در این محل نشان می دهد که رژیم صهیونیستی از پیروزی رزمندگان مقاومت بسیار خشمگین است.

یکی از کارکنان دفتر رسانه ای العالم نیز اظهار داشت: انتظار نداشتم این ساختمان هدف قرار بگیرد چون یک دفتر رسانه ای است اما یک موشک مستقیما به دفتر العالم در طبقه 6 این ساختمان اصابت کرد و اینک دیگر غیرقابل استفاده است. و ما اینک در خیابان ها و در بیمارستان به فعالیت رسانه ای خود ادامه می دهیم.

احمد سمهود خبرنگار شبکه العالم در غره نیز به نوبه خود تصاویری از مقابل این ساختمان که مقر شبکه العالم در آن بود و نیز تصاویری از تخریب کامل محله های نزدیک این مقر به سبب بمباران رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

.

پربیننده ترین خبرها