غوغای طوفان الاقصی؛ از آوازه جهانی غزه تا دفاع آمریکا از کشتار کودکان فلسطینی

غوغای طوفان الاقصی؛ از آوازه جهانی غزه تا دفاع آمریکا از کشتار کودکان فلسطینی
پنج‌شنبه 20 مهر 1402 - 08:49

طی چند روز گذشته، نوار محاصره شده غزه به "بزرگ ترین کشور جهان" تبدیل شده است، زیرا "امنیت" رژیم صهیونیستی را به شدت به مخاطره انداخت، رژیمی که دارای بزرگ ترین زرادخانه تسلیحات هسته ای در منطقه است و به همین دلیل این رژیم تمام توانایی های خود، غرب و از جمله آمریکا را برای مقابله با غزه بسیج کرده و حتی علیه آن وضعیت جنگی اعلام کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

آمریکا، کشوری که خود را "بزرگترین قدرت جهان" می‌داند، بزرگ ترین ناو هواپیمابر خود را با ده‌ها هواپیما، هزاران تفنگدار دریایی، و تعداد زیادی رزمناوها و ناوشکن‌هابه منطقه اعزام و یک پل هوایی برای تامین تجهیزات و سلاح مورد نیاز رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا نیز به صراحت اعلام کرد که از نتانیاهو خواسته است از زور بیش از حد در غزه استفاده کند، گویی که با یکی از فرماندهان نظامی خود صحبت می کند و موضوع غزه یک مساله داخلی آمریکاست.
فرانسه نیز هزاران سرباز را که تابعیت اسرائیلی دارند، به این رژیم اعزام کرد تا با «دولت غزه» بجنگند و سیاستمداران و رسانه‌های فرانسوی نیز برای دفاع از جنایات این رژیم علیه کودکان و زنان غزه به خدمت گرفته شده اند.

کابینه نژادپرست و تروریست صهیونیستی آب، غذا، دارو، برق و سوخت مردم غزه را قطع کرده و حتی تیم های پزشکی را هدف قرار می دهد. مردم غزه فرصت حرکت و جابجایی به مکان های امن را ندارند، زیرا اساساً در محاصره هستند و بدون فرودگاه، بندر و مرز زمینی باز که آنها را به کشور دیگری متصل کند، به سر می برند.

اتحادیه اروپا که همواره پرچم دفاع از حقوق همجنس‌بازان، حیوانات و غیره را بر افراشته، در برخوردی دوگانه با حقوق بشر، به تصمیم فوری برای قطع کمک‌های بشردوستانه به غزه، به عنوان مجازاتی برای مردم غزه، رای مثبت می‌دهد، تنها به این جرم که ساکنان غزه جرات دفاع از خود در برابر رژیم اشغالگر و تحقیر، بی عدالتی، ظلم و کشتار سیستماتیک این رژیم را داشتند.

تالی گوتلیف، نماینده وحشت زده کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی از حزب لیکود، این همه اقدامات «جهانی» علیه «دولت غزه» را برای بازدارندگی در مقابل آن کافی ندانسته و خواستار استفاده از سلاح هسته‌ای علیه غزه شد. چندین پست در شبکه اجتماعی ایکس x (توئیتر سابق) منتشر کرده و خواستار «انتقام خشونت آمیز» شده است، تابدانجا که نوشت: «من از شما می‌خواهم که هر کاری می توانید انجام دهید و بدون ترس از سلاح‌های آخرالزمان علیه دشمنان ما استفاده کنید. اکنون آخرالزمان است. موشک های قدرتمند را بدون محدودیت پرتاب کنید. حتی یک زنده روی زمین باقی نگذارید. غزه را نابود و با خاک یکسان کنید. بی‌رحمانه! بدون ذره‌ای ترحم!»
در همین حال جو بایدن رییس جمهور آمریکا، به آنچه در غزه رخ می دهد، رنگ و بوی دینی بخشیده و آن را به یهودیان مرتبط می کند و ​​جنایات صهیونیست‌ها را علیه مردم فلسطین در طول 70 سال نادیده می گیرد. وی طوری از درگیری در غزه صحبت می کند که گویی علی رغم فاصله بیش از 10هزار کیلومتری با سرزمین آمریکا، جزء خاک آمریکاست.

در این هنگامه که سران غرب نژادپرست و استعمارگر برای خفه کردن غزه و نابود کردن آن، با یکدیگر ملاقات می کنند و صهیونیست ها خواستار استفاده از سلاح هسته ای علیه غزه هستند، بزرگ‌ترین ناو هواپیمابر جهان در سواحل غزه پهلو می‌گیرد تا مردم آن را به وحشت بیندازد، آیا این امر نباید اعراب، به‌ویژه عادی‌سازان را به فکر بیاندازد تا درباره مسیر اشتباهی که در پیش گرفته‌اند، اندکی بیاندیشند؟

آیا وحشی گری صهیونیست‌ها، نباید اعراب را وادار کند به عظمت حماسه بزرگ چندصد جوان فلسطینی بیاندیشند و در کنار آنها بایستند که این مردان بزرگ با تحقیر رژیم صهیونیستی و ارتش به اصطلاح «شکست ناپذیر»، شکنندگی‌اش را آشکار کردند.

با عملیات «طوفان الاقصی» به خوبی معلوم شد که این رژیم از تار عنکبوت ضعیف تر است و همزمان نقاب دروغین از چهره زشت غرب و نژادپرستی آن برداشته شد.

پربیننده ترین خبرها