گزارش خبرنگار العالم از بمباران آمبولانس‌ها در غزه توسط اشغالگران صهیونیست

چهارشنبه 19 مهر 1402 - 21:19

رژیم اشغالگر صهیونیست در ادامه حملات وحشیانه خود به مردم بیگناه نوار غزه، آمبولانس‌ها را نیز هدف حملات مستقیم خود قرار می دهد.

العالم - فلسطین اشغالی

اسراء البحیصی خبرنگار شبکه العالم در غزه گزارش داد که پرسنل آمبولانس به دلیل هدف قرار دادن مستقیم آنها توسط رژیم صهیونیستی قادر به کمک به مجروحان زیر آوار نبودند.

دوربین العالم آمبولانسی را نشان داد که راننده آن در کنار بیمارستان پارک کرده بود؛ این آمبولانس بر اثر بمباران صهیونسیت ها خراب شده و دیگر قابل استفاده نیست.

وزارت بهداشت غزه صبح امروز چهارشنبه تایید کرد که رژیم اشغالگر «اسرائیل» عمدا کادر پزشکی، موسسات بهداشتی و آمبولانس ها را هدف قرار می دهند تا توانایی های آنها را تضعیف و کار امدادرسانی را متوقف کنند.

اشرف القدره، سخنگوی این وزارتخانه طی بیانیه ای مطبوعاتی توضیح داد که تیم های پزشکی در شرایط خطرناک و بسیار ناامن کار می کنند اما بر انجام وظایف خود در قبال ملت خود اصرار دارند.

وزارت بهداشت از نهادهای بین المللی خواست برای حفاظت از تیم های پزشکی، موسسات بهداشتی و آمبولانس ها، گام‌های موثری بردارند.

سحرگاه امروز، وزارت بهداشت غزه گزارش داد که هواپیماهای جنگی رژیم اشغالگر در حین انتقال مجروحان در نزدیکی برج های الکرامه، یک آمبولانس را هدف قرار دادند.

سخنگوی وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای کوتاه توضیح داد: بمباران آمبولانس منجر به شهادت 2 شهروند و زخمی شدن 2 امدادگر با جراحات در سطوح مختلف شد.

پربیننده ترین خبرها