گزارش خبرنگار العالم از وحشت سربازان اشغالگر در مرز لبنان

پنج‌شنبه 20 مهر 1402 - 23:22

خبرنگار شبکه العالم با تایید صدای انفجار شدید در جبهه شمالی فلسطین اشغالی و به ویژه در منطقه «الجلیل علیا» تاکید کرد: ارتش اشغالگر متعاقباً سربازان خود را بسیج و به جهات مختلف در داخل این مستعمره منتقل کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

حسین عزالدین در یک تماس ویدیویی زنده از جبهه شمالی سرزمین‌های اشغالی فلسطین و منطقه «الجلیل الاعلی»، صدای انفجار شدید در این منطقه را تایید کرد.

وی افزود: آنچه به طور مستقیم شاهد آن بودیم، حرکت نظامیان صهیونیستی به جهات مختلف در داخل این منطقه بود؛ همچنین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز آسمان منطقه در ارتفاع کم پرواز می کنند.

عزالدین خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر که پس از شکست مهیب خود در داخل سرزمین‌های فلسطین اشغالی دچار سردرگمی شده و در مرزهای لبنان نیز تجربه‌ای مشابه را تجربه می کند، سعی دارد توجهات را به جهات مختلف منحرف کند.

وی افزود: این اوضاع آنقدر نیروهای رژیم صهیونیستی را گیج کرده که دو گروه اسرائیلی با یکدیگر درگیر شدند چراکه صرفا با دیدن هر شی خارجی فقط تیراندازی می کنند.

وی توضیح داد: این حادثه نشان می‌دهد که ترس دامنگیر سربازان صهیونیستی شده و آنها را دچار سردرگمی کرده است و به همین دلیل در مرز لبنان و فلسطین، رفتار نسنجیده انجام می دهند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها