سخنگوی القسام جزئیات عملیات طوفان الاقصی را اعلام کرد/ شلیک 3500 راکت و گلوله توپ به سمت «لشکر غزه»

سخنگوی القسام جزئیات عملیات طوفان الاقصی را اعلام کرد/ شلیک 3500 راکت و گلوله توپ به سمت «لشکر غزه»
پنج‌شنبه 20 مهر 1402 - 19:29

سخنگوی نظامی گردانهای القسام با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی به خاطر آزادی اسرا آغاز شد، گفت که دستاوردهای نیروهای مقاومت در این عملیات، بیش از حد انتظار بوده است.

العالم - فلسطین اشغالی

ابوعبیده سخنگوی نظامی گردانهای القسام –شاخه نظامی حماس- شامگاه امروز پنجشنبه به شرح عملیات طوفان الاقصی پرداخت و با اشاره به اینکه روند هماهنگی با محور مقاومت در خصوص آینده نبرد با دشمن صهیونیستی گسترش یافته، اظهار داشت: رهبری مقاومت و در راس آن قسام به تلاشهای بی وقفه ادامه می داد و این هدف را در مقابل دیدگان خود قرار داده بود و برای این دستاورد تاریخی آماده سازی می کرد.

وی خاطرنشان کرد: در عملیات طوفان الاقصی 3500 راکت و گلوله توپ به سمت «لشکر غزه» در ارتش رژیم صهیونیستی شلیک شد، ما برای آموزش به نیروهایمان به منظور انجام این ماموریت به بهترین شکل ممکن، برنامه‌ها و نقشه‌هایی دقیق طراحی کردیم.

ابوعبیده تصریح کرد: برنامه‌ای دقیقی برای فراخواندن 3000 رزمنده برای نبرد و 1500 رزمنده برای عملیات پشتیبانی طراحی کردیم، عملیات طوفان الاقصی را برای نابودی «لشکر غزه» آغاز کردیم که از 15 نقطه به آن حمله کردیم.

وی افزود: موضع نظامی زیکیم و شهرکهای صیهیونیستی دیگری خارج از مقر لشکر غزه را هدف گرفتیم، گردان‌های قسام از اوایل سال 2022 در مقابل دشمن دست به یک فریب راهبردی زد.

سخنگوی القسام با اشاره به اینکه با وجود تهاجم رژیم صهیونیستی، ترجیح دادیم در بخشی از نبردهای بین دشمن و جبهه مقاومت شرکت نکنیم، تاکید کرد نبرد طوفان الاقصی در تمام محورهای عملیات ادامه دارد، روند نبرد را تحت کنترل داریم و بر آمادگی خود در زمینه دفاعی نیز تاکید می کنیم، ساختار نظامی و تسلیحاتی‌مان، ما را قادر می سازد تا به طور موثر دفاع کنیم.

وی تاکید کرد ما به مردم ثابت‌قدم خود در الاقصی، کرانه باختری و غزه می گوییم که نبرد ما به خاطر مسجد الاقصی است، به اسرایمان می گویم تمام برگ‎‌های برنده‌ای که در اختیار داریم بهای آزادی شماست

پربیننده ترین خبرها