العالم گزارش داد:

روش بازدارنده گردان‌های القسام برای توقف بمباران غزه توسط اشغالگران

شنبه 15 مهر 1402 - 22:09

خبرنگار العالم گزارش داد که ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس، تهدید کرد که در واکنش به بمباران نوار غزه و هدف قرار دادن برج فلسطین که 45 خانواده آواره شده را در خود جای داده است، به رژیم اشغالگر پاسخی کوبنده خواهد داد.

العالم - فلسطین اشغالی

اسراء البحیصی خبرنگار شبکه خبری العالم در فلسطین اشغالی با بیان اینکه شاید در دقایق یا ساعات آینده خبر بمباران تل‌آویو را بشنویم که عاملی بازدارنده برای بمباران نوار غزه باشد، خاطرنشان کرد: «گردان‌های قسام هرگاه قول دهند، محقق خواهند کرد.»

هنگام ارسال گزارش، منطقه مسکونی بسیار نزدیک به اسراء البحیصی خبرنگار العالم در غزه بمباران شد. رژیم صهیونیستی منازل غیرنظامیان در جنوب غزه را هدف قرار می دهد.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد که در ساعات شب، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بمباران غزه را تشدید خواهند کرد. البحیصی همچنین اشاره کرد که بیانیه ابوعبیده به این معناست که گردان های القسام تمام اتفاقات نوار غزه را از طریق اتاق عملیات خود دنبال می کنند.

خبرنگار العالم توضیح داد که وقایع داخل نوار غزه و داخل شهرک‌ها هنوز به پایان نرسیده است و رژیم اشغالگر هنوز از درگیری با مقاومت صحبت می‌کند و از تعداد کسانی که وارد سرزمین‌های اشغالی شده‌اند اطلاعی ندارد.

وی افزود: شاید در روزهای آینده از وقوع عملیات در عمق سرزمین های اشغالی تحت کنترل رژیم صهیونیستی، توسط نیروهای مقاومت که توانستند به شهرک‌ها هجوم ببرند غافلگیر شویم، چراکه این رویداد از لحظه‌ای که شروع شد برای همه غافلگیرکننده بود.

ابوعبیده، سخنگوی نظامی گردان‌های القسام در خبری فوری گفت: اکنون که اشغالگران برج فلسطین را در وسط شهر غزه بمباران کرده‌اند، تل‌آویو باید یک لنگه پا بایستد و منتظر پاسخ کوبنده ما باشد.

وی افزود: ما به اسرا و مردم خود مژده می دهیم که گردان‌های القسام ده‌ها افسر و سرباز اسیر صهیونیست در دست دارند و در مکان های امن و در تونل های ایمن مقاومت پنهان شده اند.

پربیننده ترین خبرها