اعتراف رژیم اشغالگر به کشته شدن یک ژنرال ارشد ارتش + فیلم

جمعه 21 مهر 1402 - 11:55

خبرنگار العالم در رام الله گزارش داد که ارتش رژیم اشغالگر برای اولین بار از کشته شدن یک افسر ارشد در عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد که یکی از ژنرال های مهم این رژیم به شمار می رود. «لئون بار» افسر ارشد 54 ساله و 12 افسر دیگر اسرائیلی در این عملیات به هلاکت رسیدند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم در رام الله توضیح داد که انتشار خبر کشته شدن افسر ارشد صهیونیست پس از شش روز بعد از آغاز عملیات «عملیات الاقصی» بدین معناست که ارتش رژیم صهیونیستی از ادامه حملات خود به باریکه غزه خبر می‌دهد و از تشدید این حملات در ساعات آینده صحبت می‌کند.

وی افزود : ارتش اشغالگر موج بازداشت گسترده‌ را در کرانه باختری راه انداخته و تاکنون 40 فلسطینی از جمله برخی رهبران ارشد حماس را بازداشت کرده است.

ارتش اشغالگر نیروهای زیادی را به سمت کرانه باختری فرستاده و در ساعات گذشته راه‌های شهرهای فلسطینی را به طور کامل بسته است.

رژیم اشغالگر پیش بینی می کند اوضاع در کرانه باختری به سمت انفجار و برخوردهای خشونت آمیز پیش رود چرا که گروه های فلسطینی در تمام شهرهای فلسطین، فراخوان تجمع عمومی را پس از پایان نماز جمعه امروز اعلام کرده‌اند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: اشغالگران امروز به هیچ زن فلسطینی از کرانه باختری اجازه حضور در قدس اشغالی و اقامه نماز در مسجدالاقصی نمی دهند. آنها مسجد الاقصی را کاملا محاصره کرده‌اند چراکه از انفجار اوضاع در کرانه باختری وحشت دارند.

برخی منابع فلسطینی گفتند که اگر ارتش اشغالگر تصمیم بگیرد وارد نبرد زمینی شود، دست کم به حدود 200 هزار نظامی نیاز دارد. بنابراین، باید از نیروهای ذخیره استفاده کند و بعید است بتواند چنین نبردی انجام دهد.

خبرنگار العالم تاکید کرد که جبهه دیگر سرزمین های اشغالی 1948 است که اگر اوضاع در آنجا بحرانی شود، بزرگترین خطر را به همراه خواهد داشت زیرا در داخل سرزمین های اشغالی فلسطین و در بین اسرائیلی ها است.

پربیننده ترین خبرها