خبرنگار العالم: فلسطینی ها با تکرار سناریوی نکبت مواجه هستند + فیلم

جمعه 21 مهر 1402 - 15:05

اسراء البحیصی، خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه، گزارش داد که رژیم اشغالگر می خواهد سناریوی سال 1948 را تکرار کند و این گزارش ممکن است آخرین گزارش ما باشد اگر رژیم اشغالگر به تشدید حمله نظامی که وعده داده است، عمل کند.

العالم - فلسطین اشغالی

اسراء البحیصی، خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه گزارش داد : اشغالگران از ساکنان جبالیا، بیت لاهیا، بیت حانون و شهر غزه خواستند که خانه های خود را تخلیه کرده و به خارج از وادی غزه بروند.

وی گفت : جمعیت این منطقه یک میلیون و صد هزار نفر است و این موضوع باعث ایجاد تنش و تشویش خاطر در بین ساکنان غزه شده است.

گزارشگر العالم با بیان اینکه اشغالگران چندی پیش در منطقه الصحابه در مرکز غزه کشتار جمعی مرتکب شدند تا ساکنان را مجبور به ترک خانه‌هایشان کنند، خاطرنشان کرد: «فلسطینی ها با تکرار سناریوی نکبت روبرو هستند.»

خبرنگار العالم تأکید کرد که اشغالگران می‌خواهند با توسل به زور طرح معامله قرن را از طریق جابجایی ساکنان باریکه غزه به سمت سینا را اجرا کنند اما ساکنان باریکه غزه آوارگی را چه به طور کلی و چه جزئی، رد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد مقاومت، داعش تروریست نیست، بلکه با ارتش اشغالگری روبرو شده که داعش واقعی است و در غزه کشتار کودکان و شهروندان را به راه انداخته است.

البحیصی در پایان گزارش خود تاکید کرد که مردم فلسطین امروز با یک آزمون بزرگ برای خنثی کردن طرح اشغالگران به منظور از بین بردن کل سرزمین فلسطین روبرو هستند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها