آیا مردم غزه پشت مقاومت را خالی می‌کنند؟

آیا مردم غزه پشت مقاومت را خالی می‌کنند؟
يکشنبه 23 مهر 1402 - 13:08

9 روز از حملات بی امان اشغالگران صهیونیست به غزه می گذرد، مردم غزه آیا پشت مقاومت را خالی کردند؟

العالم - فلسطین اشغالی

دشمن صهیونیستی دهه‌های متمادی مرتکب جرم و جنایت‌های بسیاری علیه ملت مظلوم فلسطین شده و در ماه‌های اخیر نیز هتک حرمت‌های زیادی علیه مسجد الاقصی انجام داد و عملیات طوفان الاقصی واکنشی طبیعی به این اقدامات و جسارت‌ها بود.

عملیات طوفان الاقصی یک ضربه و شکست استراتژیک بر رژیم صهیونیستی وارد کرد و کشتار و جنایات آن‌ها در غزه نشان دهنده درماندگی و آشفتگی آنهاست، به رغم جنایت جنگی، کشتار‌های وحشیانه و کور، تخریب منازل، مساجد، بیمارستان‌ها و اماکن عمومی، اما مقاومت فلسطین مقتدر و توانمند است.

یک پیرمرد فلسطینی در غزه گفت: ما از گردان‌های قسام و گروهان‌های قدس حمایت می‌کنیم. ما از هر گروه فلسطینی که برای دفاع از وطن دست به مبارزه می زند، حمایت می کنیم.

1

این سخن مشترک اهالی غزه است که با وجود حملات بی‌امان اشغالگران دست از مسیر مقاومت برنداشتند.

پیرمردی که ده نفر از اعضای خانواده‌اش را بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه از دست داده است، گفت: «ده نفر از خانواده‌ام کشته شدند در حالی که جهان عرب و اروپا سکوت کرده اند. جهانی که برای کودک اسرائیلی اشک ریخت بیاید حال و روز کودک فلسطینی را ببیند ».

وی ادامه داد: «اگر یک یهودی را بکشی ! این یک جنایت است؛ اما اگر ده‌ها فلسطینی کشته شوند، قابل توجیه است. انا لله و انا الیه راجعون»

2

پربیننده ترین خبرها