هشدار رهبر جماعت اسلامی پاکستان به بایدن: سفارت آمریکا را محاصره می‌کنیم

هشدار رهبر جماعت اسلامی پاکستان به بایدن: سفارت آمریکا را محاصره می‌کنیم
يکشنبه 23 مهر 1402 - 22:20

رهبر حزب جماعت اسلامی پاکستان در جمع هزاران نفر از حامیان فلسطین در شهر «کراچی» خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: اگر دولت بایدن دست از پشتیبانی از اسرائیل و جنایات آن در غزه برندارد مردم پاکستان از سراسر کشور به اسلام‌آباد سرازیر شده و سفارت آمریکا را محاصره خواهند کرد.‌

العالم - آسیا

تظاهرات ضدصهیونیستی و همبستگی با مردم فلسطین با حضور ده‌ها هزار نفر از ساکنان شهر کراچی مرکز ایالت سِند در جنوب پاکستان برگزار شد.

سراج الحق رهبر جماعت اسلامی پاکستان به عنوان سخنران اصلی راهپیمایی امروز از نخست وزیر و فرمانده ارتش این کشور خواست تا گام های عملی برای دفاع از فلسطین و پاسخگو کردن رژیم نامشروع صهیونیستی بردارند.

وی تهدید کرد ‌که اگر آمریکا دست از حمایت‌های خود از اسرائیل برندارد و به پشتیبانی از جنایات صهیونیست‌ها در غزه پایان ندهد، مردم پاکستان از سراسر کشور خود را به اسلام‌آباد رسانده و سفارت آمریکا را محاصره خواهند کرد.

این رهبر سیاسی پاکستان افزود: اگر جلوی جنایات رژیم صهیونیستی گرفته نشود، جهان به سمت جنگ جهانی سوم خواهد رفت و در این صورت مسلمانان جهان نیز طوفان الاقصی دیگری را علیه متجاوزان به غزه و سرزمین فلسطین اعلام خواهند کرد.

وی گفت: ازسرگیری روابط ایران و عربستان برای جهان اسلام خوشایند است و ما به اتحاد امت اسلامی برای پرداختن به چالش‌های مشترک به ویژه کمک به فلسطینیان امیدوار هستیم.

سراج الحق تاکید کرد که مسلمانان جهان باید کالاهای اسرائیلی و متحدان این رژیم را تحریم کنند. مردم پاکستان در هر شرایطی در کنار برادران و خواهران فلسطینی خود هستند و ما هرگز در حمایت از آزادی فلسطین عقب نشینی نخواهیم کرد.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، پنج هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

دولت‌های غربی از آغاز عملیات طوفان الاقصی، ضمن محکوم کردن نیروهای مقاومت، با رژیم صهیونیستی اعلام همبستگی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، سران رژیم صهیونیستی که هنوز در شوک شکست در برابر مقاومت فلسطین به سر می‌برند، همچنان غیرنظامیان غزه را هدف قرار می‌دهند؛ به طوری که در تازه‌ترین آمار، تاکنون ۲ هزار و ۳۲۹ فلسطینی که اکثر آنها کودک و زن هستند در حمله تل‌آویو به غزه به شهادت رسیده و ۹ هزار و ۴۲ فلسطینی دیگر نیز در اثر بمباران‌های اشغالگران جنایتکار زخمی شده‌اند.

پربیننده ترین خبرها