گزارش خبرنگار العالم از افزایش درگیری ها در مرزهای لبنان با رژیم اشغالگر

گزارش خبرنگار العالم از افزایش درگیری ها در مرزهای لبنان با رژیم اشغالگر
يکشنبه 23 مهر 1402 - 23:28

با ادامه شلیک راکت و خمپاره از سوی مقاومت اسلامی، وضعیت مرزهای لبنان با رژیم اشغالگران بحرانی شده است.

العالم فلسطین

خضر شاهین خبرنگار العالم در فلسطین قدس اشغالی با اشاره به حملات راکتی علیه نیروهای اسرائیلی مستقر در جبهه مرزی با لبنان و شلیک راکت از سوی مقاومت لبنان به سوی شهرک‌های صهیونیست نشین گزارش داد: رژیم صهیونیستی از همه شهرک نشینان نزدیک مرز لبنان خواسته است در پناهگاه ها بمانند و این منطقه را یک منطقه بسته نظامی در نظر بگیرند.

مقاومتخبرنگار العالم خاطرنشان کرد، با ادامه حملات راکتی و خمپاره ای نیروهای مقاومت اسلامی، اوضاع در شمال و جنوب لبنان متشنج تر می شود.

خضر شاهین همچنین با اشاره به ادامه محاصره شهر قدس گزارش داد: همچنان جدایی برخی محله ها از مرکز شهر قدیم که از روز اول عملیات طوفان الاقصی در محاصره بود،ادامه دارد .

خضر شاهین گفت: رژیم صهیونیستی همچنان از ورود افراد زیر شصت سال به مسجد مبارک الاقصی جلوگیری می کند و در اطراف شهر قدیم و در نقاط مختلف این شهر مقدس ، استحکامات زیادی ایجاد کرده است.

خبرنگار العالم درباره وضعیت میدانی در سرزمین های اشغالی به دنبال حملات مقاومت فلسطین نیزخاطرنشان کرد: همواره ده ها راکت به سوی مناطق شهرک نشین و یا شهرهای سدیروت و عسقلان در جنوب شلیک می شود، گروه های مقاومت همچنین اهداف جدیدی را در مناطق مختلف سرزمین های اشغالی هدف قرار می دهند.

خضر شاهین افزود: به دنبال حملات موشکی صورت گرفته، آژیر خطر در تل آویو و اطراف فرودگاه بن گوریون به گوش می رسد و برخی شهرک های نزدیک نوار غزه نیز زیر حملات موشکی قرار دارند.

پربیننده ترین خبرها