فرمانده گردان 75 اسراییل در مرز لبنان کشته شد

فرمانده گردان 75 اسراییل در مرز لبنان کشته شد
دوشنبه 24 مهر 1402 - 08:22

منابع خبری از کشته شدن فرمانده گردان 75 اسراییل در نزدیکی مرز لبنان خبردادند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

منابع عبری زبان گزارش دادند که فرمانده گردان 75 اسراییل بر اثر حمله حزب الله به تانک های این رژیم در نزدیکی مرز لبنان کشته شده است.

در همین حال سخنگوی ارتش صهیونیستی گفت: ستوان «آمتی تسوی گرانوت» از تل آویو که فرماندهی تشکیلاتی در گردان 75 را بر عهده دارد، دیروز بر اثر اصابت گلوله ضد تانک در مرز شمالی كشته شد.
در خیری دیگر، ارتش رژیم اسراییل اذعان کرد که یک افسر اسرائیلی روز گذشته در مرز لبنان در حمله حزب الله به تانک‌های این رژیم با موشک کورنت کشته شده است.
از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار اسامی دو سرباز دیگر کشته شده از ابتدای درگیری ها، تعداد افسران و سربازان کشته خود را 291 اعلام کرد.

درگیری در مرزهای لبنان ادامه دارد، ارتش رژیم اسراییل شامگاه یکشنبه اعلام کرد که بار دیگر پایگاه‌های نظامی حزب‌الله در لبنان را بمباران کرده است.

به دنبال تجاوزگری های رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان روز گذشته از افزایش درگیری ها با رژیم صهیونیستی و حمله به پنج پایگاه این رژیم خبرداده بود.

حزب الله لبنان اعلام کرده بود که نیروهایش با تیربار به 5 پایگاه و مقر دشمن صهیونیستی در خط مرزی حمله کردند که عبارت از جل العلام، برکه ریشا، رامیا، المناره و العباد می باشد.

حزب الله پیش از این نیز از حمله به مقر نظامی صهیونیستی در «حانیتا» خبر داده بود که به کشته شدن نظامیان اسرائیلی منجر شده است.

پربیننده ترین خبرها