گزارش العالم؛ چرا رژیم صهیونیستی به بمباران وحشیانه غزه ادامه می دهد؟

دوشنبه 24 مهر 1402 - 12:29

کانال 12 عبری گزارش داده که در جریان بمباران نوار غزه و شهادت هزاران غیرنظامی از جمله صدها کودک، رژیم اشغالگر چهار هدف اصلی را دنبال می کند که هیچ کدام تاکنون محقق نشده است.

العالم - فلسطین اشغالی

فارس الصرفندی خبرنگار شبکه خبری العالم در رام الله به نقل از کانال ۱۲ عبری گزارش داد که رژیم اشغالگر در این درگیری‌ها چهار هدف را دنبال می کند: ۱) سرنگونی حاکمیت جنبش حماس و از بین بردن توان نظامی آن ۲) از بین بردن خطر واقع شدن سرزمین‌های تحت کنترل این رژیم میان دو هلال از نوار غزه که آن را «تهدید تروریستی» می نامد. ۳) تلاش با تمام توان برای حل مسئله گروگان گیری ۴) و نکته آخر حفاظت از مرزهای رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان آن است.

بنابر گزارش خبرنگار العالم، رژیم اشغالگر تا به حال در دستیابی به این ۴ هدف خود شکست خورده است، زیرا جنبش حماس همچنان قوی است و توانایی‌های غیرمنتظره ای دارد. شواهد نشان می دهد که تاکنون روند شلیک موشک از غزه به سمت سرزمین های اشغالی ۱۹۴۸ قطع نشده و همچنان در جریان است.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد،‌ شلیک روزانه موشک از سوی حماس به معنای «پیروزی» مقاومت و شکست اشغالگران است. رژیم اشغالگر بمباران مداوم و کشتار مفرط فلسطینیان می‌خواهد قضیه گروگان‌ها را به گونه‌ای حل و فصل کند که از هرگونه مذاکره و مبادله اجتناب شود.

فارس الصرفندی با اشاره به هدف چهارم یعنی حفاظت از شهرک‌های صهیونیستی افزود: رژیم اشغالگر دراین زمینه هم شکست خورده زیرا همچنان درگیری‌ها در شهرک زیکیم بین نیروهای مقاومت فلسطین و نظامیان اشغالگر ادامه دارد.

بنابر گزارش خبرنگار العالم، رژیم اشغالگر امروز مدعی است در نوار غزه، عملیات انتقام و کشتار برای کشتار در جریان است اما برخلاف ادعایش به کشتار یکطرفه، افراطی و دسته جمعی شهروندان فلسطینی غزه مبادرت کرده است تا شاید مقرهای مقاومت فلسطین را هدف قرار دهد.

پربیننده ترین خبرها