دنیا دروغ‌های اشغالگران را باور می کند اما سلاخی روزانه صدها کودک را نمی بیند+ویدیو

دوشنبه 24 مهر 1402 - 12:54

با آغاز نبرد «طوفان الاقصی» توسط مقاومت فلسطین، دشمن صهیونیستی به دنبال ترسیم تصویری دروغین از مقاومت است تا آن را به کشتار کودکان در شهرک‌های صهیونیست‌نشین متهم کرده و دنیا را مطابق شگردهای همیشگی خود با داستان‌های بی‌پایه و اساس مشغول نماید تا از جنایات بی‌رحمانه در غزه غافل شوند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، با گذشت چندین روز از آغاز نبرد «طوفان الاقصی»، هیچ عکسی از هیچ کودک اسرائیلی کشته شده ثبت و منتشر نشده است، لذا کذب بودن ادعای رژیم صهیونیستی اثبات شد.

با این وجود برخی از مردم جهان همچنان با تعصبی نفرت انگیز همان دروغ‌های رژیم صهیونیستی را تکرار می کنند بدون آن که ادامه اقدامات تجاوزکارانه به غزه و جنایات فجیع نظامیان اشغالگر علیه فلسطینیان در غزه را ببینند یا درباره آن کلامی صحبت کنند.

تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های غربی و عربی تکه تکه شدن کودکان خردسال فلسطینی را نشان داد اما دنیای غرب هیچ تکانی نخورد، همان دنیایی که به خاطر دروغ‌های رژیم صهیونیستی بسیار منقلب می شود، اما در برابر جنایات اشغالگر سرسوزنی واکنش نشان نداد و در این 10 روز شهادت بیش از ۷۰۰ کودک بی‌گناه که از زیر آوار بمباران با هزاران تن مواد منفجره بیرون کشیده شدند،‌ را نادیده گرفت. این در حالی است که این آمار توسط سازمان های بین المللی ثبت و ضبط شده است.

پربیننده ترین خبرها