خالد مشعل: طوفان الاقصی فرصت ما برای پایان دادن به موجودیت اسرائیل است

خالد مشعل: طوفان الاقصی فرصت ما برای پایان دادن به موجودیت اسرائیل است
سه شنبه 25 مهر 1402 - 02:51

رهبر جنبش حماس در خارج از فلسطین با بیان اینکه زاهی بجز مقاومت نیست، گفت که «خواسته بزرگ ما آزادی، رهایی و پایان اشغال است».

العالم-فلسطین اشغالی

خالد مشعل رهبر جنبش حماس در خارج از فلسطین گفت که رژیم صهیونیستی در مورد تعداد اسرار حدس و گمان می‌زند و مقاومت به اندازه کافی برای مبادله و آزاد کردن اسیران در اختیار دارد.

وی که با شبکه تلویزیونی «العربی» گفتوگو میکرد، افزود: دیگر افقی جز مقاومت وجود ندارد. در حال حاضر هیچ کس از آتش‌بس سخن نمی‌گوید. ما با هرگونه پیشروی زمینی در نوار غزه، اشغالگران را شکست خواهیم داد.

خالد مشعل تصریح کرد، رژیم صهیونیستی پس از شکست مهیب در 7 اکتبر و فروپاشی لشکر غزه، شوک عظیمی را متحمل شد، بنابراین به دنبال تصویری برای پیروزی ساختگی است و از غیرنظامیان و مردم انتقام گرفته است.

رهبر جنبش حماس در خارج از فلسطین ادامه داد: مقاومت همه سیناریوها زمینی، دریایی و هوایی را مد نظر قرار داده و ارتش رژیم در حالت سردرگمی است.

مشعل تصریح کرد، «اسرائیل» یک رژیم کاغذی است، آیا این همان «اسرائیل» است که کل منطقه را می‌ترساند؟!

وی تأکید کرد، به آرشیو جنگهای گذشته نگاه بیندازید، می‌بینید که هدف همیشه نابودی حماس مطرح بود.

رهبر جنبش حماس در خارج از فلسطین خاطرنشان کرد: مردم ما در غزه سرزمین خود را ترک نخواهند کرد و ریشه در سرزمین خود دارند و نپذیرفتن آوارگی تصمیم قطعی فلسطینی‌ها است و به نفع مصر نیز هست.

وی تأکید کرد که طوفان الاقصی فرصت ما برای پایان دادن به موجودیت «اسرائیل» است. رژیم صهیونیستی راه حل دو دولتی را نابود کرده است و ما چاره‌ای جز مقاومت نداریم.

خالد مشعل در پایان از حزب‌الله لبنان به دلیل انجام چند حمله به شمال فلسطین اشغالی تشکر کرد و گفت: حزب‌الله حملاتی را انجام داده که مورد تقدیر و تشکر است و به نفع ماست که با هم در یک جبهه بجنگیم.

پربیننده ترین خبرها