رئیس جمهور امریکا فردا به اراضی اشغالی می رود/ بایدن: این سفر برای اعلام همبستگی با اسرائیل است

رئیس جمهور امریکا فردا به اراضی اشغالی می رود/ بایدن: این سفر برای اعلام همبستگی با اسرائیل است
سه شنبه 25 مهر 1402 - 21:57

رئیس جمهور آمریکا ادعا کرد که سفرش به اراضی اشغالی برای اعلام همبستگی با اسرائیل در مقابله با حملات حماس و نیز برای رایزنی درباره گام‌های بعدی است.

العالم - آمریکا

«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا شامگاه سه‌شنبه گفت که «یهودی ستیزی»، «اسلام هراسی» و نفرت، به هم مرتبط بوده و باید نفرت در همه شکل‌های آن رد شود.

وی در ادامه اضافه کرد: « فردا برای ابراز همبستگی با اسرائیل در مقابله با حمله تروریستی حماس و رایزنی در مورد اقدامات بعدی به اسرائیل سفر خواهم کرد».

این در حالی است که روزنامه آمریکایی «نیویورک‌تایمز» یکشنبه به نقل از سه تن از افسران ارشد رژیم صهیونیستی گزارش داد ارتش این رژیم به زودی آماده می‌شود تا با ده‌ها هزار نظامی صهیونیست به نوار غزه حمله کند به امید آن‌که شهر غزه را تحت تصرف خود قرار دهد و رهبری فعلی این منطقه را از بین ببرد.

طبق این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده هدف نهایی این حمله، از بین بردن سلسله مراتب سیاسی و نظامی حماس است.

پیش از این گزارش، «فاکس‌نیوز» به نقل از منابع مطلع گزارش داده بود آمریکا از رژیم صهیونیستی خواسته عملیات زمینی خود در غزه را تا زمان باز شدن مسیر ایمن برای خروج فلسطینی‌ها به تعویق بیندازد. فاکس‌نیوز همچنین مدعی شده بود واشنگتن از تل‌آویو خواسته هنگام اجرای عملیات نظامی خود به قوانین درگیری پایبند باشد.

پربیننده ترین خبرها